کد خبر: ۳۴۶۱۱۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۲۷ مهر ۱۳۹۴
نماينده كنگره:
عضو مجلس نمايندگان آمريكا نوشت:‌ ايران تصور نكند كه اجراي برجام به اين معناست كه براي محافظت از اسرائيل با تهران مقابله نخواهيم كرد و يا حمايت اين كشور از تروريسم از ديد ما دور خواهد ماند
به گزارش پایگاه 598، آدام اسميث"، عضو مجلس نمايندگان آمريكا و يكي از اعضاي كميسيون نيروهاي مسلح اين مجلس در يادداشتي كه رد نشريه كنگره،‌ "هيل" منتشر شده، نوشت:

امروز آغاز به كارگيري رسمي برنامه جامع اقدام مشترك (برجام) است. هدف ملي ما واضح و بي ترديد است: جلوگيري از دستيابي ايران به سلاح هاي هسته‌اي. اگر ايران تعهدات خود را اجرا نكند، توام با به پيش بردن تلاش هاي ديپلماتيك در كنار گروه 1+5، همه گزينه ها، من جمله حمله نظامي، را روي ميز نگه مي‌داريم. اشتباه نكنيد،‌دولت ايران به درستي حامي ترور تشخيص داده شده است و حضورش در حملات عليه نيروهاي آمريكايي و ساير كشورها، من جمله حمله به نظاميان به بيروت، بمب‌گذاري برج‌هاي خبر و ساير مناطق بر همگان آشكار است.

اقدامات كاملا مضر ايران در منطقه و در جهان دغدغه ما و دوستان ما من جمله اسرائيل است كه با آن ها پيوندهاي عميق و پايايي داريم. ايران نبايد تصور كند كه برجام به اين معناست كه براي  محافظت از اسرائيل با تهران مقابله نمي‌كنيم و نبايد بپندارد كه برجام به معناي اين است كه حمايت اين كشور از تروريسم بدون توجه مي‌ماند. برجام نشان داد كه تحريم ها و ساير تلاش ها ايران را پاي ميز مذاكره اورد اما برنامه هسته اي را به تنهايي به پايان نمي برد. برجام به اين معناست كه ما باور داريم ديپلماسي و مشاركت با ايران بهترين فرصت صلح آميز براي پايان دادن به برنامه هسته اي اين كشور بدون در نظر نگرفتن ساير مسيرهاست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
امبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۵ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند. فقط الکی دارید رجز میخونید پس چرا جرأت نمیکنید حمله کنید هی میگید گزینه روی میز. ایران ملتی هست که همه عاشق شهادت در راه ولایت فقیه هستن.
پاسخ
بی نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۱ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴
۰
۰
این آمریکایی ها با مذاکره تمام پشم و پیل ما را خواهند کند و یک زمان خواهیم دید که اوا لخت عور تو خیابان ملل ایستاده ایم . مذاکره با آمریکا دست زدن به ویروس های خطرناک است .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها