کد خبر: ۳۴۶۶۰۷
زمان انتشار: ۱۹:۵۴     ۲۹ مهر ۱۳۹۴
هاشمی رفسنجانی در دیدار جمعی از مسئولان و کارآفرینان:
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حفظ شأن و جایگاه انسان را یکی از مهمترین دستاوردهای ایجاد اشتغال توصیف کرد و گفت: جوانی که به جای پول ماهیانه یارانه، از دسترنج خود هزینه کند، در روحیاتش هم تأثیرات مثبت می‌گذارد.

به گزارش پایگاه 598، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صبح امروز در دیدار جمعی از مسئولان و کارآفرینان شهرستان تالش و آستارا، ایجاد اشتغال را ضرورت سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و حتی اجتماعی امروز کشور دانست و گفت: اگر چه در شرایط تحریم صادرات و واردات گران تمام می‌شود و به‌تبع آن تولیدگران و صنعتگران هم دست از کار می‌کشند، ولی در شرایط جدید باید همه کسانی که دلشان برای ایران و مردم می‌‌سوزد، دست به کار شوند تا رونق اقتصادی به کشور برگردد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به سخنان چند متخصص امور بانکی و کارآفرینی که از ضعف شدید چرخه تولید گلایه می‌کردند، گفت: در 10 سال گذشته، براساس آمار موثق، بالاترین حجم نقدینگی را در کشور داشتیم و همزمان کارآفرینان از عدم کمک‌های نقدینگی شکوه داشتند و دارند، سؤال اساسی این است که اگر آن حجم بالای پول در مسیر تولید کشور بکار گرفته نمی‌شود، پس کجاست؟!

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حفظ شأن و جایگاه انسان را یکی از مهمترین دستاوردهای ایجاد اشتغال توصیف کرد و گفت: جوانی که به جای پول ماهیانه یارانه، از دسترنج خود هزینه کند، در روحیاتش هم تأثیرات مثبت می‌گذارد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۴۱ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴
۱۰
۰
محر مانه بو دن امو ال و داریی مسئو لان چه نسبتی با استفا ده کردن از یا رانه و یا استفا ده نکردن از ان دارد
انصاف هم خو ب چیز ی است و قتی قرار شد قیمت ها ی انرژی اصلا ح گردد و افزایش یا بد و مبلغ یارانه تا حدی برای جبران افزایش قیمت ها پرداخت گردد و در این مدت چند برابر قیمت ها افزایش داشته و لی یارانه نه
حالا انصاف است همان مبلغ نا چیز را هم مردم نگیرند
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۵ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴
۷
۰
واقعا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۷ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴
۱۰
۰
بابا هاشمی حال حول خودتو کردی حالا این چندرقاز برات مهم شده؟.بابا به خدا اندازه آب وبرق وتلفن وگاز هم نیست.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۵ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴
۹
۰
حاج آقامنظورشون اینه که دیگران بکارند و مهدی بخورد چون ما و مهدی نداریم!!!
پاسخ
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴
۱۱
۱
آقای هاشمی ! شما چرا درسال 84 در دور دوم با احمدی قهرمان رقابت کردی گفتی من 85 هزار تومان یارانه به مردم می دهم ؟ تو رو خدا نگو کلک زدم....
پاسخ
ناشناس
SWEDEN
۲۲:۴۶ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴
نهذ نگفت یارانه می دهد. پقفت بلاعوض می دهد. حال آنکه این یارانه هالی مستقیم فعلی در ازای قیمتهای هایی است که آزاد می شود. خلق پول نیست.
ناشناس
ROMANIA
۲۳:۳۶ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴
۹
۰
اول به پسر دزدت بگو
پاسخ
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۵۹ - ۲۹ مهر ۱۳۹۴
۱۱
۰
حقمونه
چرا باید از حقمون بگذریم؟
پاسخ
دلسوز
ROMANIA
۰۸:۳۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴
۵
۰
هاشمی وخانواده اش جیب هایشان راپرکردند بقیه مردم به درک ،آقای مرفه این یارانه کمک دولت برای گرفتن دست مردم است تانای رفتن به دنبال کاررا داشته باشند. ای بی خبربکوش تا باخبرشوی فکرنکن همه مردم مثل مهدی جون حتی درزندان باسکه طلابازی می کنند.
پاسخ
سرباز
BELGIUM
۰۰:۱۹ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴
وقتی وثیقه پسر فاسدش 4 میلیارد تومان است!!! معلوم است چقدر بفکر مردم است.
کاش روزی برسد که نظام جمهوری اسلامی با وجود نمایندگان پاکدست و از جنس شهید مدرس آنقدر جرات داشته باشد که اموال مسئولین تا سطح مدیران کل ادارات استانی را به مردم معلوم کند تا مردم باور کنند مسئولین در مسیر فساد و دزدی از بیت المال نیستند و مثل نعمت زاده که قبل انقلاب درشکه هم نداشت چطور بعد انقلاب به این همه ثروت و سرمایه رسیده است اما یک استاد دانشگاه و معلم پس از 30 سال خدمات صادقانه کل دارائیش یک خانه 80 تا 100 متری در نقاط متوسط شهرستان یا تهران با یک خوردی مدل 80 سمند یا پژوی لگن است!
مردم باید انقلاب سیاسی را با رای خود در انتخابات پیش رو نه به حلقه های ثروت و قدرت چون نوچگان هاشمی و باندهای هزار فامیل چون لاریجانی و باهنر و امثالهم که به جنس مردمی چون شهید مدرس بدهند و الا آینده را به سرمایه سالاران هزار فامیل خواهند داد که در این صورت باید زیر چرخ برنامه های اقتصادی لیبرالهای عمامه به سر و کت شلواری های یقه ظریفی و ریش دارهای نعمت زاده ای له شوند!
این سرنوشت محتومی است که حق ما خواهد بود اگر چشمانمان را باز نکنیم و نخواهیم بفهمیم که تبارگرایان و لیبرالهای مدعی اصلاح طلبی و اصولگرایی جز به خودشان و خاندانشان و حفظ در قدرت و ثروت اندوزی خیالی ندارند.
آنها برای جمعیت فقرا حتما خواهند اندیشید و همه رازیر چتر کمیته امداد امام ره یا بهزیستی خواهند برد و خواهند گفت: با شیب ملایم همه چیز تحت کنترل است!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۱ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴
۳
۰
مردم از دسترنجشون تو باغات پسته بخورن یا ذخیره سازی در سیلوهای بانکهای داخل وخارج استفاده کنند کدام یک؟
پاسخ
داود
ESTONIA
۰۰:۰۵ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴
۳
۰
بچه هاي اكبر بهرماني از وقتي كه ديپلم گرفتن در رده هاي بالاي مملكت بودن بچه هاي مردم هم بيكار.اين يعني عدالت .يارانه را نبايد به بد بخت بيچاره داد بايد قلمبه ريخت تو خيك كار خانه دارها و رفقاي اكبر بهرماني.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها