کد خبر: ۳۴۶۹۸۱
زمان انتشار: ۱۳:۴۴     ۰۳ آبان ۱۳۹۴
سرمربی پرسپولیس از مسئولان باشگاه خواسته بود پیگیری کنند تا شاید کارت زرد طارمی بخشیده شود اما مثل همیشه، کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس این مسئله را پیگیری نکرد.
به گزارش پایگاه 598، در دقیقه 76 این دیدار، مهدی طارمی در محوطه جریمه صاحب توپ بود و مثل همیشه به یک‌باره مسیر خود را تغییر داد و به جای دویدن در طول زمین، به عرض زد.

 

او این کار را عمداً انجام داد تا مدافعان سیاه‌جامگان را به اشتباه انداخته و خطای پنالتی از حریف بگیرد. در این لحظه، صحنه مشکوکی خلق شد و باز هم شکاف بزرگی میان کارشناسان فوتبال و داوری پیش آمد. برخی گفتند پنالتی بوده اما برخی اعتقادی به پنالتی نداشتند.

 

البته در آن لحظه اشکان خورشیدی اعلام پنالتی نکرد، به جای آن، یک کارت زرد به طارمی داد تا دیگر هوس دایوینگ نکند. با این اخطار، طارمی دو اخطاره شد و نگرانی‌های برانکو ایوانکوویچ برای بازی دادن به این بازیکن افزایش یافت.

 

به محض اتمام دیدار دو تیم سیاه‌جامگان و پرسپولیس، برانکو برای کاهش این نگرانی‌ها، به مسئولان باشگاه پیغام داد در مورد بخشیده شدن کارت زرد طارمی با فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون و همچنین کمیته داوران نامه‌نگاری کنند زیرا همه چیز بیانگر آن است که داور آن دیدار به اشتباه به طارمی کارت زرد نشان داده است.

 

اما مثل همیشه، کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس این مسئله را پیگیری نکرد. شنیدیم حتی نامه‌ای تهیه نشده که بخواهند به فدراسیون و کمیته‌های یادشده ارسال کنند که در این شرایط، اخطار طارمی از بین نمی‌رود.

 

اگر برانکو با سه اخطاره شدن احتمالی ستاره تیمش در بازی مقابل ملوان که منجر به از دست دادن دربی می شود، مصاحبه‌ای انجام داد و نسبت به این ماجرا ابراز نارضایتی کرد، بدانید به خاطر تنبلی برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها