کد خبر: ۳۴۷۱۴
زمان انتشار: ۲۰:۴۲     ۲۰ دی ۱۳۹۰
به گزارش شیعه آنلاین، دقایقی پیش یک منبع آگاه نزدیک به حضرت آیت الله شیخ «حسین مظاهری» که در حال حاضر در بیمارستان "دی" تهران بستاری هستند، خبر داد که رهبر انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله سید «علی خامنه ای» به عیادت ایشان رفتند.

این منبع آگاه در ادامه گفت: یکی از فرزندان حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار نیز ایشان را همراهی می کرد.

گفتنی است چند روز پیش حضرت آیت الله مظاهری، رئیس حوزه علمیه اصفهان و از مراجع عظام تقلید مورد عمل جراحی قرار گرفت و به گفته پزشکان وی، حال ایشان اکنون کاملا مساعد و مستقر است.

این عضو نزدیک به رئیس حوزه علمیه اصفهان در ادامه افزود: حضرت آیت الله مظاهری پیش از این از بیماری قلب رنج می برده اما این بار علت انتقال ایشان به تهران و بستری شدن، مسأله بیماری قلبی ایشان نبوده بلکه معظم له از بیماری قند نیز رنج می برد و طی چند وقت اخیر ترمیم جراحت ایشان به دلیل بیماری قند، به طور طبیعی انجام نمی شد و به تشخیص پزشکان برای درمان به تهران منتقل شد.

گفتنی است در پی بیماری حضرت آیت الله مظاهری و انتقال وی به تهران، حجت‌‌الاسلام و المسلمین «محمّدی گلپایگانی» رییس دفتر مقام معظم رهبری نیز پنج شنبه گذشته از ایشان‌ عیادت کرد و در جریان روند تکمیل درمان وی قرار گرفت.

قابل ذکر است رئیس حوزه علمیه اصفهان سه شنبه شب گذشته با بدرقه علما، برخی مسئولان استانداری اصفهان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای تکمیل روند درمان از بیمارستان الزهرا(س) به تهران اعزام شد.

شایان ذکر است حضرت آیت الله مظاهری که اکنون 78 سال سن دارد، در سال 1312 هجری شمسی در شهر "تيران" از شهرستان ‌های استان اصفهان متولد شد. ایشان از شاگردان حضرات آیات عظام بروجردی، امام خمینی، محقق داماد، مرعشی نجفی و دیگر مراجع زمانه خود بوده است.









نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها