کد خبر: ۳۴۷۹۱۶
زمان انتشار: ۰۹:۱۴     ۰۹ آبان ۱۳۹۴
آیت‌الله جعفری:
امام جمعه کرمان گفت: رئیس جمهور و مقامات آمریکایی حرف‌های بیهوده‌ای در رابطه با برجام می‌زنند و کار را خراب می‌کنند و هنوز هم شک دارم که آیا برجام به سرانجام خوبی می‌رسد.
به گزارش پایگاه 598، آیت‌الله سید یحیی جعفری صبح امروز در دیدار با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و مسئولان دادگستری استان کرمان اظهار داشت: از زمان استقرار جمهوری اسلامی 35 سال می‌گذرد، اما به موضوع پیشگیری از وقوع جرم آن چنان پرداخته نشد و این به مسئولان بر می‌گردد.

وی بیان داشت: در نظام جمهوری اسلامی کارهای زیادی انجام شده است، اما هر چه کار می‌کنیم، خرابی‌های ناشی از حوادث مختلف طبیعی و غیرطبیعی وجود دارد.

امام جمعه کرمان در ادامه سخنان خود از وجود موانع زیاد بر سر راه کشور از جمله تحریم‌ها و کارشکنی‌ها خبر داد و با اشاره به  طرح مسئله مبارزه زمین‌خواری و کوه‌خواری از سوی رهبر مقام معظم رهبری و مسئولان ارشد ابراز داشت: باید اقدامات لازم در زمینه مبارزه با زمین‌خواری و کوه‌خواری انجام شود.

جعفری خاطرنشان کرد: رئیس کل دادگستری استان کرمان مدیری بسیار لایق، بسیجی و برادر شهید است و از تلاش‌های موحد و همکاران وی در دستگاه قضا قدردانی می‌کنم.

وی اضافه کرد: سطح زندگی مردم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی افزایش یافته است و نمی‌توان پیشرفت‌های مختلف را نادیده گرفت، اما خرابی‌های زیادی هم وجود دارد.

جعفری با برشمردن کشورهای ناامن در منطقه تصریح کرد: ایران وضعیت امنیتی خوبی دارد و این امنیت به برکت خون شهدا به وجود آمده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان ادامه داد: به هر مرحله‌ای برسیم، اما عده‌ای راضی نمی‌شوند، زیرا توقعات افراد افزایش یافته است.

جعفری افزود: اقدامات انجام شده در زمینه هسته‌ای قابل توجه است و ظاهرا برجام به نتیجه رسیده، اما می‌بینیم، رئیس جمهوری و یا مقامات آمریکا حرف‌های بیهوده‌ای را می‌زنند و کار را خراب می‌کنند و هنوز هم شک دارم که آیا برجام به سرانجام خوبی می‌رسد یا خیر و امیدواریم برجام به فرجام خوبی برسد.

وی عنوان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند «هر کس در هر جا که هست و کار می‌کند، اگر کارش را درست انجام دهد، مشکلات برطرف می‌شود» و دستگاه‌های مختلف باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند و روحانیت هم حرف بی‌جا نزد و مردم را تحریک نکند.

امام جمعه کرمان ادامه داد: اینکه به طور مثال من سخنرانی کنم و جامعه را بر هم بزنم و تشنج به وجود آورم، این امر ضررهای زیادی به بار می‌آورد.

جعفری تصریح کرد: راهی طولانی تا رسیدن به قله تمدن، فهم و تشخیص مصالح کشور در پیش داریم و اگر در برابر دشمن کوتاه بیاییم، همه چیز را از دست می‌دهیم و مسئولان نیز همواره بر مراقبت از نفوذ دشمن تاکید دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
اصلاح طلب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۳ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴
۰
۰
مطمئن باشید با تلاش های رییس جمهور حمایت شده از طرف همشهری شما هاشمی برجام حتما به سرانجام می رسد. و نفوذ آمریکا در ایران محقق خواهد شد .کرمانی ها نگران نباشند تا حاج آقا خاطره است. ایشان خوب دولت را به دست گرفنه و وزرای اصول گرا را از مداخله در امور کنار گذاشته(4 وزیر نامه نگار) یا به قوا ترکان رانت خوار. این حرفای بد رو ترکان گفته من نگفتم ها واسم شرنشه. نه عزیزم نگران نباش برجام به هدف میرسه
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها