کد خبر: ۳۴۸۱۸۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۱۰ آبان ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598، پيش از آنكه ديروز داربي شماره 81 پايتخت برگزار شود، باشگاه استقلال تحت تاثير يك خبر شوكه‌كننده قرار گرفت. بر اين اساس، كرار جاسم كه در اين فصل به دفعات براي آبي‌ها حاشيه ساخته بود، بار ديگر بار ديگر خبرساز شد و به حالت قهر اردوي استقلال را ترك كرد. اين بار هم مثل اغلب اوقات، بهانه‌هاي كرار «مالي» بود. او گفت از اينكه به بقيه بازيكنان بخشي از رقم قراردادشان را داده‌اند، اما اين كار را در مورد وي انجام نداده‌اند عصباني است. به هر تقدير كرار رفت تا نقشي در بازي ديروز سرخابي‌ها نداشته باشد و استقلالي‌ها در يكي از مهم‌ترين مسابقات فصل‌شان نتوانند از اين هافبك گرانقيمت استفاده كنند.

 

مردي كه زير قولش زد

ترديدي نيست كه وقتي باشگاه استقلال اقدام به جذب بازيكن خارجي مي‌كند، بايد اسباب آسايش او را هم فراهم كند تا چنين اتفاقات تلخي رخ ندهد. با اين حال نكته جالب در مورد كرار اين است كه او پيش از اين چند بار وعده داده بود ديگر تحت هيچ شرايطي حاشيه‌ساز نشود؛ قولي كه البته محقق نشد. به عنوان نمونه هافبك عراقي بعد از درگيري‌اش با فرزاد مجيدي سر ميز صبحانه، از او عذرخواهي كرد و هنگام بازگشت به تيم گفت حتي اگر تا آخر فصل يك ريال هم به وي نپردازند؛ او فقط به كارش ادامه خواهد داد. با اين وجود چنين وعده‌هايي به هيچ كجا نرسيد تا كم‌كم تعداد حاشيه‌سازي‌هاي جاسم، از تعداد دقايق بازي‌اش براي استقلال بيشتر شود!

 

محروميت عمدي، مصدوميت عمدي؟

رفتار عجيب و عصبي كرار درست در آستانه داربي تهران، حالا اين شائبه را هم به وجود آورده كه شايد رگه‌هايي از تعمد در كار هافبك عراقي وجود داشته باشد. او انگار خيلي علاقه‌مند است كه درست سر بزنگاه دست استقلال را توي پوست گردو بگذارد. كرار در حالي داربي رفت امسال را با اراده شخصي‌اش از دست داد كه در داربي رفت پارسال هم اتفاق مشابهي براي او رخ داده بود. استقلال در آن زمان پيش از بازي با پرسپوليس بايد در تبريز به مصاف تراكتورسازي مي‌رفت. كرار در آن بازي و بعد از اعلام خطاي داور آنقدر به او معترض شد و پشت سرش حركت كرد كه داور مجبور شد به وي اخطار بدهد و او را از بازي با پرسپوليس محروم كند. در آن مقطع حرف‌وحديث‌هاي زيادي در مورد احتمال عمدي بودن اين حركت مطرح شد. همچنين در فصل جاري هم، در بازي با ذوب‌آهن اتفاق مشكوك ديگري براي كرار رخ داد. در شرايطي كه آبي‌پوشان در اين ديدار كيفيت خيلي پاييني داشتند و از رقيب اصفهاني عقب بودند، مظلومي جاسم را به زمين فرستاد تا ورق را برگرداند، اما اين اتفاق هرگز رخ نداد. كرار تنها لحظاتي پس از ورود به زمين بدون اينكه برخورد خاصي با بازيكنان حريف داشته باشد روي زمين افتاد و ديگر بلند نشد! اظهار ناراحتي او آنقدر شديد بود كه مجبور شدند اين بازيكن را با آمبولانس به سمت بيمارستان ببرند، اما عجيب نبود كه پزشكان آنجا گفتند هيچ مورد خاصي پيش نيامده است! حالا بعد از شائبه‌هاي مربوط به محروميت و مصدوميت عمدي، ترك اردو در شب يك بازي مهم استقلال، سه‌گانه بدگماني‌ها در مورد كرار جاسم را تشديد مي‌كند؛ همان چيزي كه باعث شده به تدريج از حجم حاميان او در بدنه هواداران استقلال هم كاسته شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها