کد خبر: ۳۴۸۲۷۷
زمان انتشار: ۱۴:۵۲     ۱۰ آبان ۱۳۹۴
اولین شعبه کی اف سی از دیشب در تهران بصورت رسمی کار خود را شروع کرد.این در حالیست که پس از مخالفت با افتتاح مک دونالد در ایران، به این فست فود آمریکایی مجوز داده شد تا در ایران شعبه داشته باشد. این رستوران در یکی از خیابان های به نسبت خلوت غرب تهران افتتاح شد و می توان آن را قدم اولیه ای برای آزمایش راه اندازی این مجموعه در تهران دانست.
به گزارش پایگاه 598، در آستانه سیزدهم آبان، اولین شعبه رستوران کی اف سی از شب گذشته در تهران به صورت رسمی کار خود را شروع کرد.این موضوع در حالی اتفاق افتاد که پس از مخالفت با افتتاح مک دونالد در ایران و حواشی پیرامون آن، ناگهان این فست فود آمریکایی که مجوز خود را پس از بیانیه لوزان و در اردیبهشت ماه گرفته است، کار خود را آغاز کرد. این رستوران در یکی از خیابان های به نسبت خلوت غرب تهران افتتاح شد و می توان آن را قدم اولیه برای آزمایش راه اندازی این مجموعه در تهران دانست.

در تصاویر مشاهده می کنید که محیط داخلی و دکور این رستوران شبیه به پرچم آمریکا است و با حضور در این فست فود اگر به دور و اطراف نگاهی کنید متوجه می شوید که این مجموعه یک مجموعه آمریکایی است و از محیط اطراف تفاوت دارد. سایت KFC.IR نیز این شعبه را در سایت خود جا داده و این نشان می دهد که این شعبه زیر نظر آن فعالیت می کند.

مخاطبین دیدبان اطلاع دادند که با سوال از سرپرست مجموعه متوجه شده اند که ماهیانه چند ده میلیلون تومان بخاطر استفاده از لگوی این مجموعه برای کی اف سی ارسال می کنند. کی اف سی متعلق به کشور آمریکاست و اگر این پول برای آمریکا ارسال گردد خود این پول سرمایه ایست (ولو اندک) که به اقتصاد آمریکا کمک می کند.بدیهی است که آمریکا دشمن اصلی ایران است و از هیچ فرصتی برای ضربه زدن به ایران دریغ نخواهد کرد. علاوه بر این نفوذ فرهنگی که رهبر انقلاب بر روی آن تاکید دارند و دولت و ملت را از آن برحضر داشته اند با راه هایی شبیه به این اقدام صورت می گیرد و خطر بزرگی را برای کشور در پی دارد.

در پایان یادآوری یک نکته از پیام رهبر انقلاب به رئیس جمهور لازیم و ضروریست که در زیر آن را دوباره می خوانیم:

«در خاتمه همان‌طور که در جلسات متعدد به آن جناب و دیگر مسئولان دولتی یادآور شده و در جلسات عمومی به مردم عزیزمان گوشزد کرده‌ام، رفع تحریم‌ها هر چند از باب رفع ظلم و احقاق حقوق ملت ایران کار لازمی است، لیکن گشایش اقتصادی و بهبود معیشت و رفع معضلات کنونی جز با جدی گرفتن و پیگیری همه‌‌جانبـه‌ اقتصاد مقـاومتی میسر نخـواهد شـد. امیـد است مراقبت شود که این مقصود با جدیت تمام دنبــال شود و بخصوص به تقویت تولید ملی توجه ویژه صورت گیرد و نیز مراقبت فرمایید که وضعیت پس از برداشته شدن تحریم‌ها، به واردات بی‌رویه نینجامد، و بخصوص از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از آمریکا جداً پرهیز شود.»

تصاویر ارسالی مخاطبین دیدبان را از اولین شب کاری این مجموعه در زیر مشاهده می نمایید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۷
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۸ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴
۷
۲
واقعا تحریمها برداشته شد رئیس جمهور تبریک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
ثاقب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۳ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴
۹
۶
بسیجی های تهران منتظر چی هستن!؟
پاسخ
ناشناس
ROMANIA
۱۳:۵۳ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴
پیش به سوی توحش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۳۳ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴
واقعاگ درست گفتی. با راه دادن آمریکایی های وحشی به کشور به سمت توحش میریم. مگه میشه آمریکاییه مردم بیچاره رو و حتی زخمی های داخل بیمارستان ها رو با موشک بزنن و ما بشینیم توی تهران با خیال راحت " فست فودشونو" گاز بزنیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۶ - ۱۶ آبان ۱۳۹۴
کی شمارو دعوت کرده بری فست فودشون؟
خب نرو
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴
۸
۱۳
خیلی خوب و عالی انشاا... شاهد افتتاح شعب در دیگر شهرهای ایران باشیم بزودی
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۱۷:۴۳ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴
۹
۵
در اين كثافتخانه بنام كي اف سي سم بخورد مردم ميدهند بخدا در خود امريكا فقط بدبخت ترين افراد از سر ناچاري مك دونالد و كي اف سي ميخورند و مريض تر و بدبخت تر ميشوند نام اصلي اين كثافتخانه اول بود كنتاكي فرايد چيكن كه ميشود مرغ سرخ كرده كنتاكي چند سال قبل كه كردم شيوه بهتر غذا خوردن را شروع كردند و از مضرات غذاهاي سرخ شده مطلع شدند و از خوردنش پرهيز كردند اين رستوران ريا كار يعد از ساليان سال امد و نام انرا به كي اف سي عوض كرد يعني كل نام را برداشت و مخفف انرا گذاشت تا كلمه سرخ شده را از ديد مردم بردارد ولي در امريكا فايده اي نداشت و همانگونه كه گفتم فقط فقرا از سر ناچاري غذاهاي سمي انها را ميخورند حالا چي شده اول از همه اين دو رستوران دارند به ايران مي ايند تا سلامت مردم و مخصوصا كودكان ما را از انها بگيرند و فرهنگ غذاي ما را عوض كنند بعد بروند سراغ ديگر تغييرات فرزندان شما در اينده نزديك ديگر لُب به قورمه سبزي و ديگر غذاهاي خودمان نخواهند زِد ، لعنت خدا بر بيشرفهايي كه براي پر كردن جيب خود سلامت ملت را ميفروشند و ميخواهند فرهنگ ناب ايراني را نابود كنند اين تازه اول راه است بعدها خواهيد ديد جه خواهد شد ، خود امريكايى ديگر اين غذاي كثافت را نمي خورد ولي ما تازه شروع كرديم در اينده نزديك چاقي هاي عجيب و غريب را در ايران شاهد خواهيد بود خصوصا كودكان ما و اين ثابت شده چاقي مادر همه بيماريها است جرا گذاشتند كه اين اتفاق بيفتد شما بايد با ان مبارزه ميكرديد و نميگذاشتيد مبارزه با ان همانند مبارزان ما در سوريه أهميت داشته و دارد ولي انگار شما مبارزان هم در اين مورد كوتاهي كرديد و ملت بايد تاوان انرا پس دهد براي نسل ها
پاسخ
ناشناس
ROMANIA
۱۳:۵۴ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴
وایییییییییییییییی مردم از خنده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ماذا فاذا؟
ناشناس
-
۱۷:۵۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴
۱۰
۳
معلوم شد مشکل اصلی مردم از نظردولت تدبیر وامید چیست؟مبارک حضرات
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۴۵ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴
۵
۷
چرا حاشیه سازی میکنید این رستوران خیلی وقت است که دایر بوده قبل از مذاکره ایران با امریکا. ولی گویا یکسری ان موقع خواب بودند وحالا بدنبال باج گیری خودشان از این اب گل الود هستند.
پاسخ
ناشناس
GERMANY
۰۷:۰۰ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴
۱۲
۳
تمام بدبختی ما نداشتن رستوران آمریکایی بود که به لطف آقا ظریف الحمدلله مرتفع شد به افتخارش ببین هوراااااااااا
پاسخ
ناشناس
SWEDEN
۲۰:۱۹ - ۱۱ آبان ۱۳۹۴
۴
۲
دیگر در تهران گرسنه ای نخواهد ماند!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۵ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴
۴
۲
کلید آقایان برای حل مشکلات، بالاخره مشکلات را حل می کند مشکلات ما اگه نشد مشکلات دیگران را حل می کند.
پاسخ
ناشناس
-
۱۴:۵۸ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴
۳
۲
پیتزا فروشی وساندویچ وبستی فروشی وغیره را دولت ممنوع کرده چون تو برجام متعهد شده ایم آخه می گن ترکیب اینها یه جوریه که وقتی آشپز داره کار می کنه ممکنه تو ذهنش خطور بکنه که به سمت تولید بمب اتم بره
پاسخ
داود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۱۷ - ۱۳ آبان ۱۳۹۴
۳
۲
قرار نيثت كه كدخدا به ما تكنولژي بده عوام!! نفوذي هاي غرب زده دل در گرو كاباره و دانصينگ و ديصكو و.... عيص و نوص دارند.امان از دصت ابوموصي عصعري ها
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۴ - ۱۶ آبان ۱۳۹۴
۱
۰
مرگ بر شکم بارگی خوش به حال شهدا نان خشک و ماست خوردن ولی خودشون رو ذلیل نکردن
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۲ - ۲۱ آبان ۱۳۹۴
امثال شهبید رجایی با سید الشهدا حشرشان باد
جدیدترین اخبار پربازدید ها