کد خبر: ۳۴۸۳۳۳
زمان انتشار: ۰۸:۵۳     ۱۱ آبان ۱۳۹۴
سرمربی تیم والیبال ثامن الحجج خراسان گفت: تیم ما هنوز به هماهنگی کافی نرسیده است و در هفته‌های آینده بهتر خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، جبار قوچان نژاد پس از شکست 3 بر صفر برابر بانک سرمایه درمورد این مسابقه اظهار داشت: صرف نظر از بازی اول که به برد گنبدی ها احترام می گذارم و باید بگوم که آن پیروزی ارزش فنی نداشت، ما در سایر بازی‌ها با قرعه بدی روبرو شدیم. ما باید در هفته‌های اول مقابل تیم‌های قدرتمند قرار بگیریم و از طرفی هنوز به هماهنگی کامل نرسیده‌ایم.

وی ادامه داد: سال گذشته وقفه ای در روند کاری‌مان در والیبال خراسان ایجاد شد و تیم امسال قرار است در نیمه بالای جدول باشد که برای رسیدن به آن باید تلاش کنیم و بازی های بهتری انجام دهیم.

سرمربی تیم والیبال ثامن الحجج خراسان با بیان اینکه از بازیکنان خارجی خود رضایت دارم، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه بازیکن خارجی ما تنها یک جلسه با ما تمرین کرده بود، اما عملکرد خوبی داشت. ما در هماهنگی دچار مشکل هستیم و باید در هفته‌های آینده شرایط خود را بهتر کنیم.

قوچان نژاد ادامه داد: مسئولان موسسه ثامن از تیمداری در والیبال پیشمان نخواهند شد. باشگاه ثامن الحجج همیشه و در تمام رشته ها دنبال بهترین جایگاه بود، اما امسال برای والیبال ثامن شرایط فرق می کند و ما تنها به دنبال  بازی‌های خوب هستیم تا در سال های دوم و سوم به سکو فکر کنیم و قول قهرمانی بدهیم.

وی با اشاره به وضعیت جواد معنوی نژاد، اظهار داشت: وی نامه‌ای را به باشگاه پیکان نوشته بود و گفته بود که می خواهد به تیمی برود که بازی کنم؛ شاید بهتر این بود که ابتدا با پیکانی ها مذاکره کنیم وگرنه مشکل دیگری نبود. من با داورزنی حرف زدم و وی گفت که مسئولان پیکان اعلام کرده اند که رضایتنامه این بازیکن را خواهند داد، اما فکر می‌کنم چون با باشگاه پیکان به صورت مستقیم هماهنگ نکرده بویم آنها هم رضایتنامه ندادند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها