کد خبر: ۳۴۸۵۱۷
زمان انتشار: ۲۰:۲۵     ۱۱ آبان ۱۳۹۴
سردبیر روزنامه وطن امروز از عدم شرکت این روزنامه در نمایشگاه مطبوعات امسال خبر داد و نوشت: در حالی که معاونت مطبوعاتی ارشاد به روزنامه استانی خبر جنوب در ۶ ماهه امسال ۶۰۰ میلیون تومان و به روزنامه خبر ورزشی ۴۰۰ میلیون تومان یارانه پرداخت کرده، سهم روزنامه وطن امروز ۷۰ میلیون تومان بوده است.
به گزارش پایگاه 598، سردبیر روزنامه وطن امروز با اعلام خبر عدم شرکت روزنامه وطن امروز در نمایشگاه مطبوعات امسال در صفحه شخصی ایسنتاگرامش نوشت: طنز روزگار؛ شعار نمایشگاه امسال "نقد منصفانه، پاسخ مسوولانه" است؛ دولتی که نقد را نمی پذیرد و با دادگاه و فشار امنیتی انتظامی اقتصادی پاسخ رسانه های منتقد را می دهد و حتی برای تیتری درباره پادشاه خبیث سعودی رسانه را روانه دادگاه می کند.
 
وی همچنین درباره توزیع یارانه مطبوعات نوشت: در حالی که معاونت مطبوعاتی ارشاد به روزنامه استانی خبر جنوب در شش ماهه امسال 600 میلیون تومان و به روزنامه خبر ورزشی 400 میلیون تومان یارانه پرداخت کرده، سهم روزنامه وطن امروز 70 میلیون تومان بوده است. "هفته نامه" ها و برخی "ماهنامه" های همسو با دولت چندین برابر "روزنامه" وطن امروز یارانه دریافت می کنند و در این باره حرف و عدد بسیار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها