کد خبر: ۳۴۸۹۰۴
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۱۴ آبان ۱۳۹۴
بعضی از مسئولین نباید خوش خیال باشند ، به دشمن قسم خورده ما اعتماد نکنند و کلیه راه های نفوذ دشمن را مسدود نمایند.


به گزارش پایگاه 598، حسین رجبی، کارشناس ارشد حقوق بین الملل و فعال فرهنگی شهرستان علی آباد، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، با بیان این که دشمنی آمریکا از اول انقلاب بوده ، خواهد بود و مسئله تمام نخواهد شد، گفت: خوش خیال ها نباید جنایات صورت گرفته توسط دشمن اصلی ما آمریکای خونخوار ودیکتاتور بین الملل را علیه ملت ایران فراموش کنند.

وی درباره جنایات چند ساله آمریکا گفت: جنایات سیاسی، جنایات فرهنگی، تحریم صدا وسیما و شبکه های بین المللی ، ساخت فیلم های ضد ایرانی، جنایات اقتصادی، بلوکه کردن دارایی های ایران در آمریکا، تحریم بانک ها، تحریم شرکت های طرف قرارداد با ایران، تحریم نفت وگاز ایران، جنایات امنیتی نظامی، کودتای 28مرداد، کودتای نوژه، حمله نظامی به طبس، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران، کمک به صدام در جنگ تحمیلی، ایجاد فتنه و اغتشاش در ایران، بمب گذاری وکشتار مردم بیگناه، (دست داشتن یک ژنرال آمریکایی در سال 2004با عبدالمالک ریگی وکمک 400مییلیون دلاری به گروه ریگی) ومشورت های لازم، ترور دانشمندان ایرانی وکلیه جنایات صورت گرفته علیه اسلام وکشورهای اسلامی، همه جنایات آشکارای این رژیم است که نمی توان به سادگی آن ها را نادیده گرفت!

 

حسین رجبی

 

رجبی افزود: آیا با این همه جنایات می توان به این دشمن قسم خورده انقلاب واسلام اعتماد نمود؟ با کمی تامل و مرور جنایات این کشور نمی توان به هیچ عنوان به او اعتماد داشت.

وی پیشرفت انقلاب را در گروی اقتصاد مقاومتی ، کار، تلاش و پشتکار ملت ایران دانست و گفت: این دشمن جنایتکار و هم پیمانانش به هیچ عنوان نمی خواهند ایران پیشرفت کند، بلکه می خواهند جلوی پیشرفت و خود اتکایی ملت ایران را بگیرند و با واردات محصولات، فرهنگ آلوده خود را به راحتی به کشور ما صادر کنند ، مارا به یک کشور مصرف کننده صرف تبدیل نمایند و از این طریق راه های نفوذ خود را افزایش دهند.

فعال فرهنگی شهرستان علی آباد کتول با اعتقاد به این که هیچ گاه مبارزه بین اسلام و کفر تا از بین رفتن تمام ظلم ها وفتنه ها در سراسر عالم پایان پذیر نیست، گفت: این مبارزه ادامه خواهد داشت و در نهایت با مقاومت وتکیه بر اصول اسلامی جبهه حق پیروز خواهد شد.

رجبی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به فرمایش حضرت آقا، امروز ملت ایران بیدار است. چهره آمریکا وکشورهای غربی نه تنها برای ملت ما بلکه برای ملت های منطقه نیز شناخته شده است. تمامی ملت ها به آمریکا سوءظن دارند و قرائن متعددی که در قبل به آن ها اشاره کردم باعث شده است که دست آمریکا رو شود.

 

حسین رجبی

 

وی با تاکید بر این که اگر اشخاصی بخواهند سلطه آمریکا را مجددا در ایران بر قرار کنند و بخواهند برای نیل به رضایت آمریکا ، از منافع و پیشرفت علمی و حرکت مستقل صرف نظر کنند،  یقینا ملت گریبان آنان را خواهد گرفت، گفت: همه مسئولین موظفند که منافع ملی ، استقلال ملی و آبروی ملت ایران را حفظ کنند. حضرت آقا مجدد به بی اعتمادی به آمریکا تذکر دادند . ما می توانیم نتیجه اعتماد به آمریکا را در کشورهای دیگر مشاهده کنیم.هر کسی که به آمریکا اعتماد کرد ضر به اش را خورد ونتیجه اش بر همگان معلوم است.

کارشناس ارشد حقوق بین الملل افزود: بعضی از مسئولین نباید خوش خیال باشند ، به دشمن قسم خورده ما اعتماد نکنند و کلیه راه های نفوذ دشمن را مسدود نمایند. مرگ بر آمریکا هیچ وقت پایان نمی پذیرد و تا نجات محرومان جهان از سلطه دیکتاتور بین الملل آمریکای جنایتکار، مبارزه علیه این رژیم ادامه دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها