کد خبر: ۳۴۸۹۰۹
زمان انتشار: ۰۹:۲۷     ۱۴ آبان ۱۳۹۴
منصور حقیقت پور :
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:معترضین به «داستان یک پرچم» به دنبال عادی سازی رابطه با آمریکا هستند.
به گزارش پایگاه 598، منصور حقیقت پور در گفت وگوی اختصاصی با نکته آنلاین، در خصوص نصب بنر داستان یک پرچم در میدان ولیعصر(عج) رونمایی شده است و تلاش برخی از رسانه ها برای مذاکره با آمریکا بعد از توافق هسته ای اظهار داشت: با توجه به محتوای عکس داستان یک پرچم، عده ای که معتقدند بایستی با آمریکا مذاکره کرد، در خواب جاهلیت هستند. در قبل از انقلاب اسلامی، کشور استکباری آمریکا علیه ملت ایران کودتا‌های زیادی انجام داده است.

وی در ادامه افزود: تا قبل از انقلاب یک رژیم غیرمشروع و ساواک را بر ملت ایران حاکم کرد و خون جوانان را در شیشه کردند. با پیروزی انقلاب اسلامی، انواع توطئه و کودتا و براندازی و جنگ تحمیلی از سوی کشور استکباری آمریکا علیه دولت و ملت ایران روا داشته است. به همین دلیل است که هیچ موقع نمی‌توانیم با این کشور سر میز مذاکره بشینیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با بیان این که تنها در مذاکرات هسته ای رهبری معظم انقلاب اسلامی اجازه مذاکره را صادر کردند خاطرنشان کرد: بعد از این مذاکرات هیچ گونه اجازه ای نداریم که با آمریکا مذاکره کنیم.

حقیقت پور در ادامه تصریح داشت: آیا به واقع آمریکایی‌ها تا به حال از ملت ایران عذرخواهی کرده اند. غیر از آن همواره جمهوری اسلامی با آمریکا در تضاد بوده است. چنانچه حمایت‌های آمریکا از عربستان سعودی و دیگر کشورهای عرب منطقه نمی‌بود که چند تا عرب مزدور اجازه کشتار مردم مظلوم یمن و سوریه را نداشتند.

وی گفت: به طور کلی رابطه جمهری اسلامی و آمریکا به فرموده امام راحل، رابطه گرگ و میش است. افراد و گروه هایی که به تابلو «داستان یک پرچم» انتقاد دارند و یا آن را تخریب می‌کنند به دنبال عادی سازی رابطه با آمریکا هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها