کد خبر: ۳۴۹۰۰۵
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۱۴ آبان ۱۳۹۴
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه ی تاریخی مقام معظم رهبری در خصوص برجام ، خاطر نشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، تلنگری به مذاکرات هسته ای زدند و با درایت خود حفره ها و شکاف های تفاهم نامه را شناسایی و از تعمیق و گسترش این شکاف ها جلوگیری کردند.
 به گزارش پایگاه 598، علیرضا خسروی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با تهران پرس، در پاسخ به این سوال که چرا رهبر معظم انقلاب اسلامی مذاکره با امریکا را فقط در حوزه هسته ای را مشروع می دانند، گفت: مقام معظم رهبری طی چند ماه گذشته بالغ بر 70 بار از پروژه نفوذ امریکایی ها در کشور را مطرح کردند. با توجه به حساسیت این موضوع که توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پیگیری می شود توسط یک عده در حال تئوریزه شدن می باشد. برخی از بزرگانی که باید از نفوذ امریکایی ها نگران باشند، معتقد بر این بودند که بعد از برجام تابوی مذاکره با امریکا شکسته شده است.
نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات برخی افراد در راستای برچیدن قبح مذاکره با امریکا درکشور، اذعان داشت: برخی افراد مثل زیباکلام در دانشگاه گرگان اعلام کردند شروع برجام، با پایان شعار مرگ بر امریکا همزمانی دارد. در همین اوضاع تحلیل هایی در جامعه نفوذ پیدا کرد مبنی بر اینکه اگر با نامریکا سازش کنیم، مشکلات حل می شود.
 
خسروی با تاکید بر اینکه آمریکا حتی از مرتفع کردن مشکلات خود نیز نا توان است، تصریح کرد : اما آمریکا در حال حاضر از مرتفع کردن مشکلاتش خودش نیز بر نمی آید و آن ها خودشان بر این باور بودند که اگر توافق با ایران صورت نمی گرفت، دلارشان روند سقوط خود را بیشتر از گذشته طی می کرد. متاسفانه یک عده از دانشگاهیان و دانشجویان در حال تئوریزه و شکست قبح مذاکره با امریکا هستند.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ماهیت انقلاب اسلامی، ماهیت مبارزه با ظالم است، خاطر نشان کرد: هویت انقلاب اسلامی، هویت مبارزه با ظالم است و اگر این هویت را از انقلاب اسلامی ایران بگیریم، ضربه ای سخت خواهیم خرد، ضربه ای که جبران آن کار دشواری است.
 
نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات اخیر دبیر کل حزب الله لبنان به عنوان ستون مقاومت در منطقه، اذعان داشت: صحبت های سید حسن نصرالله مبنی بر این که دیدید ایران پشت ما را خالی نکرد و مقاومت اسلامی را تنها نگذاشت. این نشان دهنده این است که مقاومت اسلامی در منطقه، چشم امیدش به اقدامات انقلابی جمهوری اسلامی ایران است. هویت مبارزه با ظالم و دفاع از مظلومین جهان بی شک بهترین ماهیت جمهوری اسلامی می باشد.
 
خسروی در ادامه تصریح کرد: جمهوری اسلامی نشان داده است که هر کجایی جهان مظلومی باشد، به حمایت آن خواهد شتافت حال این مظلومین از هندو های میانمار باشد، یا مسلمانان بوسنی، یا ایزدی های عراق و یا اهل سنت لبنان. این که جمهوری اسلامی در کنار مظلمومین جهان ایستاده، با آرمان های حضرت سیدالشهدا مطابقت دارد.
 
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، در پایان با اشاره نامه ی تاریخی  مقام معظم رهبری در خصوص برجام ، خاطر نشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، تلنگری به مذاکره کننده زدند و با درایت خود حفره ها و شکاف های تفاهم نامه را شناسایی و از تعمیق و گسترش این شکاف ها جلوگیری کردند.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها