کد خبر: ۳۴۹۴۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۱۸ آبان ۱۳۹۴
حاشیه‌های ادامه‌دار خاندان هاشمی؛
گرچه مدتی پیش معاون اول قوه قضائیه با ارجاع نامه توهین‌آمیز عفت مرعشی به دادستان تهران، دستور پیگیری را صادر کرد، اما به نظر می رسد خاندان هاشمی با سوءاستفاده از سعه صدر قوه قضائیه بر حجم دروغ پراکنی‌های خود برای تبرئه مهدی هاشمی افزوده است.
به گزارش پایگاه 598، محمد نوری زاد با انتشار ویدئویی از حرکت غیرقانونی خود در مقابل زندان اوین، از درخواست عفت مرعشی مادر هاشمی رفسنجانی، برای انتشار مطالبی به نفع فرزندش خبر داد!

در حالی که طی ماه های گذشته خانواده هاشمی رفسنجانی و تیم رسانه ای متعلق به این خاندان با سوءاستفاده از صبر قوه قضائیه بارها اقدام به حمله به حکم صادر شده برای آقازاده خود کرده اند، اقدام همسر وی در تلاش برای جلب رضایت یک عنصر ضدانقلاب جهت انتشار مطلب در اثبات بی گناهی! فرزندشان ماجرایی است که معلوم می کند داستان خاندان هاشمی ادامه دارد!

این عنصر رسانه ای فتنه، در صفحه شخصی خود در تشریح حضور خود و گفتگو با همسر و فرزند آقای هاشمی در مقابل زندان اوین نوشته است:

«با کمی فاصله از جمعیت ما، دو نفر از اعضای خانواده آقای هاشمی رفسنجانی ایستاده بودند. بانو عفت مرعشی همسرش، و فاطمه دخترش. کمی بعد یاسر پسر آقای رفسنجانی نیز آمد. اجازه گرفتم برای عکس. همسر آقای هاشمی گفت نه. اما فاطمه راضی اش کرد که: مادر عکس شما همه جا هست چرا اینجا نباشد. ازشان فیلم گرفتم.

همسر آقای هاشمی به من گفت: چرا از پسر من مهدی نمی نویسید. گفتم: من دو سه بار از خانواده شما که همینجا به ملاقات آمده بودید نوشته ام. گفت: نه، از خود مهدی بنویس. پرسیدم: به نظر شما مهدی بی گناه است؟ مادر و دختر یکصدا گفتند: صد درصد. و فاطمه بانو شروع کرد به این که همه اش پرونده سازی است و اینها یک برگ سند مبنی بر خطا و جرم مهدی در دست ندارند.»

لینک دانلود

علی رغم انتقال مهدی هاشمی به زندان جهت گذراندن ده سال حبس به دلیل انجام مفاسد اقتصادی در ۲۰ سال گذشته، گویا خانواده آقای هاشمی رفسنجانی هنوز امیدوارند تا بتوانند با ایجاد فضاسازی رسانه ای و انعکاس مطالب خلاف واقع با تحت فشار قرار دادن قوه قضائیه فرزند خود را از زندان بیرون بکشند.

گفتنی است چندی پیش در پی انتشار یک نامه توهین آمیز از سوی عفت مرعشی، حجت الاسلام محسنی اژه‌ای با ارجاع این نامه به دادستان تهران دستور داد که "چنانچه این نامه همانند برخی نوشته‌های منتسب به خانواده آقای هاشمی رفسنجانی مشحون به توهین و افترا باشد اقدام مقتضی به عمل آورده و عنداللزوم مسائل مطروحه را پاسخ دهند."

محمد نوری زاد که سابقه پابوسی بهائیان را نیز در کارنامه خود دارد، پیش از پیوستن به آشوبگران فتنه ۸۸، با کلاهبرداری از نهادهای مختلف، اقدام به تولید سریال های بی محتوا می نمود، در طول ۶ سال گذشته با وجود ارتکاب انواع جرائم امنیتی و تلاش برای دستگیر شدن، همواره مورد بی اعتنایی نهادهای امنیتی داخل کشور قرار گرفته و همین امر موجب گردیده تا عده ای از اپوزیسیون وی را عامل جمهوری اسلامی دانسته و عدم دستگیری وی پس از این همه حرمت شکنی و اقدامات غیر قانونی را دلیلی بر مدعای خود ذکر کنند!

گفتنی است نوری زاد که هم از سوی نهادهای امنیتی و هم از سوی جماعت به اصطلاح اپوزیسیون جدی گرفته نمی شود، چندی پیش در نامه ای به پسرش با عنوان "به سیم آخر زده ام" نوشته بود: «پدرت، محصول و خروجیِ یک نظام فکریِ منحط است. نظام فکری ای که خود را بهشتی و نور چشمی خدا می داند و دیگران را جهنمی و مطرود. و من، با یک چنین هیبت و شاکله ای تو را و خانواده را سوختم. چرا نگویم: من، نمونه کوچکی از داعش بودم در خانه. که جز عصبیت و ترشرویی و خود محوری، با او نبود. بله پسرم، من یک داعشی بودم در میان خانواده. که حق را و حقیقت را جز در مرام تشیع نمی دیدم.»

منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
UNITED STATES
۱۷:۳۹ - ۱۸ آبان ۱۳۹۴
۰
۰
بر پدر نوری زاد زنازاده لعنت
پاسخ
عدالت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۴ - ۱۸ آبان ۱۳۹۴
۰
۰
خاندان محترم هاشمی این را بدانید فقط و فقط کارهایی که آقا مهدی در سال 1388 انجام داده کس دیگری انجام می داد خیلی وقت پیش اعدام شده بود.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها