کد خبر: ۳۴۹۶۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۱۹ آبان ۱۳۹۴
پیرامون تجمع حامیان شیرازی در مقابل كنسولگری ایران در کربلا:
در روزهای گذشته رسانه های معاند و ضدانقلاب با انتشار اخباری در خصوص برخورد شهرداری با تصاحب غیرقانونی معابر عمومی با عنوان تخریب منزل سید صادق شیرازی در قم پروژه رسانه ای جدید را جهت تشویش اذهان عمومی و پیگیری سیاست رسانه ای انگلیس در آستانه اجتماع عظیم شیعیان جهان در کربلای معلی آغاز نموده اند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در روزهای گذشته رسانه‌های معاند و ضدانقلاب با انتشار اخباری در خصوص تخریب منزل سید صادق شیرازی در قم پروژه رسانه ای جدید را جهت تشویش اذهان عمومی و پیگیری سیاست رسانه ای انگلیس در آستانه اجتماع عظیم شیعیان جهان در کربلای معلی آغاز نموده اند.
 
قضیه از آنجا شروع شد که بیت آقای صادق شیرازی در شهر قم در ابتدای ورودی کوچه ای که منزل اصلی سید صادق شیرازی در آنجا قرار دارد نرده و درب بزرگی را نصب کرده بودند که این درب ورود موجب مزاحمت در رفت و آمد همسایگان و کسبه محل می گردد و همسایه ها بابت این موضوع از ایشان شکایت به عمل آورده و از شهرداری درخواست رسیدگی به این موضوع رامی نمایند. پس از بررسی های بعمل آمده شهرداری قم با توجه به حجم زیاد شکایت های مردمی اقدام به جلوگیری از ادامه روند غیرقانونی ایجاد مانع در ابتدای کوچه مذکور می شود.

شواهد حاکی از نصب برنامه ریزی شده درب ورودی توسط بیت صادق شیرازی در ابتدای کوچه محل زندگی ایشان را دارد و نصب یک دوربین نامحسوس در کنار درب ابتدای کوچه که از کارکنان شهرداری در حین کندن درب فیلمبرداری نموده است حکایت از این موضوع را دارد. سایت قادمون نوشت: پس از کنده شدن این درب بلافاصله فرقه شیرازی ها توسط شبکه های خود و مریدان سید صادق شیرازی به دروغ ادعا کردند که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران به خانه وی حمله کرده اند و درب خانه را کنده و وارد بیت شده اند و شدیدا به ساکنین بیت اهانت کرده اند!


(حمایت مجموعه ضددینی نزدیک به گروهک منافقین از سید صادق شیرازی)

جریان صادق شیرازی موفق شد با این هجمه خبری، حامیان خود را در کشورهای مختلف خشمگین سازد تا موج جدیدی از اهانت ها و هجمه ها را به نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط مریدان جریان تشیع انگلیسی در شبکه های اجتماعی آغاز شود و در این راستا و در ادامه از مریدان خود خواسته شد تا جلوی کنسولگری ایران تجمع اعتراض آمیز شدید اللحنی را ترتیب دهند. که البته عده بسیار کم و قلیلی از مریدان صادق شیرازی در تجمع بر علیه جمهوری اسلامی ایران در مقابل کنسولگری ایران در کربلا جمع شدند.

نکته جالب و قابل توجه این که بیت سید صادق شیرازی در سال های گذشته به صورت غیر قانونی به منظور سهولت در رفت و آمد وسایل نقلیه خود و سهولت بدست آوردن جای پارک، در ابتدای ورودیِ کوچه ی محل درس سید صادق شیرازی اقدام به نصب نرده و درب ورودی نمود که آن هم با شکایت اهالی محل و جمیع کسبه (اعم از کاسبان پاساژ کویتی ها و سایر کسبه بازار) توسط شهرداری برداشته شد.

این که چرا سناریوی حمله به بیت سید صادق شیرازی را قبل از اربعین حسینی و پیاده روی اربعینِ امسال انجام داده اند حکایت از تلاش جریان مذکور برای پیگیری سیاست انگلیسی خود جهت ایجاد تفرقه و دودستگی در اجتماع عظیم اربعین حسینی و حاشیه سازی برای این رویداد عظیم را دارد.


آشوب رسانه ای جریان شیعه انگلیسی علیه جمهوری اسلامی ایران در حالی است که در سال های گذشته علی رغم فتنه انگیزی های فراوان بیت صادق شیرازی در قم و سایر شهرهای کشور در انجام رفتارهای خلاف شرع و قانون، به توصیه بزرگان تا کنون هیچ گونه برخوردی با سید صادق شیرازی در کشور صورت نگرفته است.

همچنین در این بین جوسازی رسانه های معاند و حتی رسانه های ضددینی در حمایت از سید صادق شیرازی به خوبی خواستگاه جریان شیعه انگلیسی را عیان می نماید که در نوع خود قابل تامل می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۵
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
حیدرالحبیب
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۲ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴
۴
۱۶
دروغ1: این درب ورود موجب مزاحمت در رفت و آمد همسایگان
دروغ 2: و کسبه محل
دروغ 3: همسایه ها بابت این موضوع از ایشان شکایت به عمل آورده
دروغ 4: شهرداری قم با توجه به حجم زیاد شکایت های مردمی اقدام به جلوگیری از ادامه روند غیرقانونی ایجاد مانع در ابتدای کوچه
دروغ 5: نصب برنامه ریزی شده درب ورودی توسط بیت صادق شیرازی در ابتدای کوچه محل زندگی ایشان را دارد
دروغ 6: نصب یک دوربین نامحسوس در کنار درب ابتدای کوچه
دروغ 7: از مریدان خود خواسته شد تا جلوی کنسولگری ایران تجمع اعتراض آمیز شدید اللحنی را ترتیب دهند
دروغ 8: در ابتدای ورودیِ کوچه ی محل درس سید صادق شیرازی اقدام به نصب نرده و درب ورودی نمود که آن هم با شکایت اهالی محل و جمیع کسبه (اعم از کاسبان پاساژ کویتی ها و سایر کسبه بازار) توسط شهرداری برداشته شد.
دروغ 9: سناریوی حمله به بیت سید صادق شیرازی را قبل از اربعین حسینی و پیاده روی اربعینِ امسال انجام داده اند حکایت از تلاش جریان مذکور برای پیگیری سیاست انگلیسی خود جهت ایجاد تفرقه و دودستگی در اجتماع عظیم اربعین حسینی و حاشیه سازی برای این رویداد عظیم را دارد

جدا وقتش رسیده دست از دروغ گفتن بردارید. خجالت بکشید!!!!!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۳ - ۲۱ آبان ۱۳۹۴
راستی دیگ پلوی انگلیسی چه طعمی دارد؟ به انگلیس که برنامه شیرخوارگان حسینی را ترویج حشونت وبرای قمه زنی احترام ویژه قائل می شوند وحمایت می کنند بایدتشکر ویژه کرد
حیدرالحبیب
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۸ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴
دروغ10: انگلیس که برنامه شیرخوارگان حسینی را ترویج حشونت وبرای قمه زنی احترام ویژه قائل می شوند وحمایت می کنند
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۷ - ۱۹ آبان ۱۳۹۴
۱۴
۳
مطمئن باشید تاریخ همواره تکرار میشود . ناکثین و مارقین و قاسطین که به جنگ علی ع رفتند الان به جنگ علی زمان آمده و فردا به جنگ امام زمان عج خواهند رفت .
پاسخ
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۰۹ - ۲۰ آبان ۱۳۹۴
۹
۳
چرا هر نوع بدعت در دین و فرقه گرایی از شیراز شروع می شود؟
پاسخ
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۳ - ۲۱ آبان ۱۳۹۴
چون دیگر در شیراز شیرازی وجود ندارد واز هر کجا امدند ودر شیراز ساکن شدند امروز حتی افغانی ها هم ادعای شیرازی بودن می کنند چه خواسته از سایر دهات که وقتی می گویی کجایی هستی می گوید شیرازیمکه این می رساند که این یارو دهاتی است واز شیراز نیست الان در حال حاضر تمامی شهر در دست عده ای اشرار از خدا بی خبر است واصلا شیرازی ها دیگر در شیراز نیستند در دوره قدیم ودر دوره بهایهت هم چون اینها یک عداه ادم ساده دل بودند انها از این افراد سوء استفاده کردند وانها را به انحراف کشیدند
محسن تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۲۲ آبان ۱۳۹۴
دستور از بالا آمده و کسی دخالت نکنه (انگلیس)
ناشناس
United States
۱۹:۱۹ - ۲۷ آبان ۱۳۹۴
محسن ازبچه های بالاست حتما درست میگه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۹ - ۲۱ آبان ۱۳۹۴
۱۶
۳
مدارای بیش از حد جمهوری اسلامی از این فرقه موجب پر رویی انها شده
پاسخ
جا مانده از قافله شهدا
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۸ - ۲۸ آبان ۱۳۹۴
۰
۲
برادران ايماني شيعه انگليسي يعني چه ؟ آيا جواب حضرت حجت را دراين نامگذاري داريد . لعنت خدا بر انگليس و آمريكا و اسراييل و منافقين . به اين گروه اسمهاي ديگر مي توان گذاشت كه به نام مقدس شيعه ضربه نخورد . نام شيعه قداست دارد چقدر مولا علي و فرزندانش در اين رابطه مظلوم اند و چقدر در طول تاريخ به شيعه هجمه وارد شده و حالا اين امانت بدست مارسيده . نبايد ما به خاطر اختلاف نظر با اين گروه از شيعه خرج كنيم . بالاخره اين گروه پيرو صديق اهل البيت هستند و دشمن وهابيون . شمشيرها را به طرف دشمنان شيعه بلند كنيم نه اينكه با همديگر . استكبار جهاني و وهابيون اختلاف ما را آرزو مي كنند پس بياييم خدايي فكر كنيم و با دوستان دوست و با دشمنان دشمن باشيم كه انشاالله سرباز امام زمان باشيم
پاسخ
ناشناس
-
۱۳:۱۸ - ۰۲ دی ۱۳۹۴
خودت رو گول نزن
کاسه داغ تر از آش هم نشو لطفا

نائب امام زمان بیشتر مبفهمه یا من وتو...؟؟؟
ناشناس
United States
۰۳:۵۶ - ۲۹ آبان ۱۳۹۴
۰
۱
واقعا اگر انقدر مشکل داره و داره کارهای نادرست انجام میده پس چرا هیچ وقت مراجع و علما و بزرگان هیچ حرفی برضدش نزدن و توی سایتش پر از عکسهای دیدار با مراجع هست..من مقد ایشون نیستم اما واقعا این سوال برام پیش اومده..هرچند که بعید میدونم تایید کنی واحنمالا سانسور میکنی
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۴ - ۳۰ آبان ۱۳۹۴
۱
۰
خدا لعنتش کند ان شاالله
پاسخ
عباس
United States
۱۱:۴۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۴
۰
۰
فرق اهل حق و باطل رو در اشخاص نبینیم،حق و حقیقت بشناسیم و همین طور باطل رو،بعد افراد و شخصیت ها رو با معیار حق و باطل بسنجیم،اون موقع دیگه نه برامون شبهه پیش میاد و نه فتنه .
مضمونا گرفته شده از کلام مولا علی.ع.
پاسخ
عباس
United States
۰۹:۳۸ - ۱۴ آذر ۱۳۹۴
۰
۰
فرق اهل حق و باطل رو در اشخاص نبینیم،حق و حقیقت بشناسیم و همین طور باطل رو،بعد افراد و شخصیت ها رو با معیار حق و باطل بسنجیم،اون موقع دیگه نه برامون شبهه پیش میاد و نه فتنه .
مضمونا گرفته شده از کلام مولا علی.ع.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها