کد خبر: ۳۴۹۹۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۲۱ آبان ۱۳۹۴
کمیته داوران اگر نخواهد دوباره لجبازی کند و حساسیت‌ها را زیاد کند، قاعدتا نباید از 6 داور تا پایان فصل برای بازی‌های پرسپولیس استفاده کند.
به گزارش پایگاه 598، هر داوری بازی‌های پرسپولیس را سوت می‌زند و اشتباه می‌کند 4 جلسه محروم می‌شود! در حال حاضر شرایط به نحوی است که به خاطر حساسیت‌های موجود فدراسیون نمی‌تواند از 6 داور برای بازی‌های پرسپولیس استفاده کند.

 

این 6 داور عبارتند از 1. محسن قهرمانی، 2. سید حسین زرگر، 3. علیرضا فغانی، 4. محسن ترکی، 5. احمد صالحی و 6. یدالله جهانبازی.

 

همه این داوران در بازی‌های قبلی سوت‌های اشتباهی زده‌اند که البته مورد قهرمانی مربوط می‌شود به بازی 2 سال قبل پرسپولیس و سپاهان در اصفهان.

 

کمیته داوران اگر نخواهد دوباره لجبازی کند و حساسیت‌ها را زیاد کند، قاعدتا نباید از این 6 داور تا پایان فصل برای بازی‌های پرسپولیس استفاده کند مگر آن‌که مسئولان داوری دوباره اشتباه کنند و‌...

 

از طرفی اگر قرار باشد این داوران بازی‌های قرمزها را سوت نزنند کمیته داوران برای بازی‌های پرسپولس با کمبود داور با تجربه مواجه می‌شود! حالا باید دید فریدون اصفهانیان و مسعود عنایت با این مشکل چگونه برخورد می‌کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها