کد خبر: ۳۵۰۲۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۲۳ آبان ۱۳۹۴
مدیرکل مدیریت بحران مازندران از کشته شدن دو نفر و مجروحیت یک شهروند آملی براثر سقوط درخت ناشی از طوفان و بارندگی شدید خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، علی‌اصغر احمدی با اشاره به بارندگی شدید که از صبح شنبه در مناطق مختلف استان آغازشده است گفت: متأسفانه طوفان شدید و بارندگی سبب سقوط یک اصله درخت در یکی از روستاهای آمل بر روی یک دستگاه خودرو شد که در این حادثه دو نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.

وی گفت: طبق اخطاریه‌های صادرشده از صبح امروز بارندگی شدید در مناطق مختلف استان داشته‌ایم و بیشترین شدت تندباد نیز به میزان ۹۰ کیلومتر بر ساعت در رامسر بوده است.

احمدی عنوان کرد: در شهرستان‌های نور، چالوس و نوشهر به دلیل شدت بارندگی برای جلوگیری از خطرات احتمالی مدارس مقاطع مختلف تعطیل‌شده است.

وی همچنین به خسارت های اولیه بارندگی شدید و طوفان گفت: این حادثه به سربندی های برخی ساختمان ها در شهرستان های سوادکوه و نور آسیب زده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره مفقودشدن ۳۵ گردشگر تهرانی در جنگل‌های آمل گفت: ۳۲ نفر از این افراد دیشب پیدا شدند و سه نفر دیگر نیز مسیرشان شناسایی شده و در حال انتقال به پایین دست هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها