کد خبر: ۳۵۰۹۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۲۷ آبان ۱۳۹۴
مدیرمسئول روزنامه جوان:
مدیرمسئول روزنامه جوان با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مورد توجه مقام معظم رهبری قرار دارد، گفت: اقتصاد مقاومتی جدی گرفته شود.
به گزارش پایگاه 598، عبدالله گنجی در جمع بسیجیان شهرستان سمنان در حسینیه شهدای سپاه سمنان بیان کرد: زندگی مسلمانان واقعی شامل سه بخش عبادت، معیشت، وسایل اعتقادی و تفریحات زندگی است.

مدیرمسئول روزنامه جوان افزود: اگر نماز کسی مقبول باشد، تمامی اعمال او پذیرفته می‌شود؛ بنابراین حتی اگر به گناه آلوده هستید نباید نماز را که ستون دین است، رها کنید؛ نماز زندگی مسلمانان را منظم کرده و سامان می‌دهد.

وی در خصوص خواب نیز خاطرنشان کرد: خواب در زندگی انسان‌ها نقش مؤثری دارد و بسیاری از مشکلات جسمی را مرتفع می‌کند؛ خواب ابتدای روز شیرازه زندگی را از هم متلاشی می‌کند؛ چراکه هورمون شادی در ابتدای روز ترشح می‌شود.

مدیرمسئول روزنامه جوان در بخش دیگری از سخن‌های خود به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: از حداقل امکانات باید برای ارتقای سطح اقتصاد مقاومتی استفاده کنیم؛ چراکه اقتصاد مقاومتی مورد توجه و تأکید مقام معظم رهبری در راستای پیشرفت سطح تولیدات داخلی قرار دارد.

این مسئول اظهار کرد: در تمام مراحل زندگی شخصی و اجتماعی باید از فرمان‌ها مقام معظم رهبری اطاعت کرده و پشتیبان ایشان باشیم؛ دشمن از مطیع بودن مردم مسلمان ایران از ولی‌فقیه خود هراسان هستند و در حال تلاش برای فروپاشی این اطاعت و اتحاد هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها