کد خبر: ۳۵۱۹۵۰
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۰۳ آذر ۱۳۹۴
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که آنها در نقل و انتقالات نیم فصل می‌خواهند دوباره برای جذب مهاجم ذوب آهن تلاش کرده و شانس خودشان را امتحان کنند.
به گزارش پایگاه 598، یکی از اهداف اصلی استقلالی‌ها در نقل و انتقالات پیش‌فصل مسعود حسن‌زاده مهاجم جوان ذوب‌آهن‌ بود. بازیکن سابق تیم جوانان استقلال که پیش از این موردتوجه امیر قلعه‌نویی‌ هم قرار گرفته بود اما امیر عابدینی او و هادی محمدی را جای استقلال و تهران، رهسپار اصفهان کرد و به ذوب‌آهن‌ داد.

 

سلیقه و دیدگاه ژنرال و پرویز سوبله‌چوبله شبیه هم بود و مظلومی هم نام حسن‌زاده را در لیست خریدش گنجاند. اما طرف اصفهانی ابتدا بحث معاوضه این بازیکن با محسن کریمی پدیده آبی‌ها را پیش کشید که خیلی زود با آن مخالفت شد. در چانه‌زنی‌های بعدی هم دو باشگاه به توافق نرسیدند تا با وجود علاقه زیاد آبی‌ها و حسن‌زاده، استقلالی شدن مسعود برای دومین بار به بن‌بست بخورد.

 

* علاقه به استقلال

در پایان فصل گذشته اختلاف یحیی گل محمدی با حسن زاده باعث شد این بازیکن در لیست فروش ذوب آهن قرار بگیرد. او حتی با انتشار عکسی از خودش با پیراهن استقلال به آبی ها چراغ سبز هم داده بود اما به درخواست مدیرعامل باشگاه (آذری) گل محمدی پذیرفت که حسن زاده در تیمش بماند.

 

حسن زاده که در مقطعی مورد توجه پرسپولیسی ها نیز قرار گرفته بود صراحتا اعلام کرده که یک استقلالی است.

 

* استقلال – حسن‌زاده؛ اپیزود سوم

حالا از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که آنها در نقل و انتقالات نیم فصل می‌خواهند دوباره برای جذب حسن‌زاده تلاش کرده و شانس خودشان را امتحان کنند. بلکه این بار جمله معروف تا سه نشه بازی نشه تعبیر شود.

 

هر بار یک پرسپولیسی مانع آبی‌پوش شدن مهاجم استقلال شد. ابتدا امیر عابدینی و دومین بار هم که مخالفت یحیی گل‌محمدی این انتقال را منتفی کرد. باید دید این بار هم سرمربی سابق قرمزها به مهاجمی که چندان مورد استفاده‌اش نیست، اجازه جدایی می‌دهد یا ترجیح می‌دهد تا مانع تقویت شدن تیمی شود که رقیب سنتی پرسپولیس‌ و حریف اصلی ذوب‌آهن‌ در مسیر قهرمانی به حساب می آید.

 

* مهاجم نیمکت‌نشین

در 12 بازی که از لیگ برتر سپری شد مسعود حسن‌زاده در پنج بازی برابر استقلال در هفته سوم، فولاد در هفته ششم، نفت تهران در هفته هفتم، راه‌آهن در هفته یازدهم و صبای قم در هفته دوازدهم به بازی گرفته نشد.

 

در هفت بازی که به میدان رفت هم فقط سه بار در ترکیب اصلی قرار گرفته است. او حتی یک بازی کامل و 90 دقیقه‌ای برای تیم یحیی انجام نداده و در اصل بازیکن نیمکت‌نشین محسوب می‌شود. 17، 18، 26، 62، 17، 65 و 65 تعداد دقایق بازیکن شماره 17 ذوب‌آهن‌ در هفت بازی است که راهی میدان شد.

 

تاکنون او روی هم فقط 270 دقیقه برای سفید و سبزپوشان دیار نصف‌جهان بازی کرده که البته هنوز سه بازی مقابل پدیده مشهد، سیاه‌جامگان و استقلال‌صنعتی تا پایان نیم‌فصل مانده است.

 

* 2 گل یکی به پرسپولیس‌!

آمار مهاجمان استقلال تا اینجای فصل به هیچ عنوان قابل قبول نیست. البته می‌گویند مشکل اصلی در نبود هافبک طراح است که بتواند موقعیت گل ایجاد کند اما مهاجمان استقلال هم تا اینجای فصل کم موقعیت گل از دست نداده‌اند.

 

حسن‌زاده هم تا اینجای فصل کم گلزنی کرده است؛ یک گل در هفته چهارم به پرسپولیس‌ از روی نقطه پنالتی و دیگری به سایپا در هفته هشتم که روی هم تعداد گل‌های او را به عدد دو می‌رساند. اما شاید مهم‌ترین فاکتور برای مهاجم استقلالی ذوب‌آهن‌ باز کردن دروازه پرسپولیس‌ باشد که او را میان هواداران محبوب‌تر از قبل می‌کند.

 

همه چیز در نقل و انتقالات نیم‌فصل مشخص می‌شود؛ اینکه آیا ذوبی‌ها حاضر می‌شوند رضایتنامه شماره 17 را برای باشگاه استقلال صادر کنند و اصلا اهل معامله هستند یا نه و اگر هستند با چه شرایطی تن به این کار می‌دهند.

 

* مسعود در سبد خرید پرویز

تا نقل و انتقالات نیم‌فصل باید نام مسعود حسن‌زاده را هم کنار امثال بختیار رحمانی، علی حمودی، داریوش رضاییان‌، ایمان مبعلی و مرتضی پورعلی‌گنجی قرار داد که گفته می‌شود در لیست مظلومی برای نقل و انتقالات نیم‌فصل هستند. از آخر آذر تکلیف تمام این بحث‌ها روشن و یکسره می‌شود. فقط باید سه بازی دیگر تمام شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها