کد خبر: ۳۵۲۰۰۲
زمان انتشار: ۰۱:۲۳     ۰۴ آذر ۱۳۹۴
از دور پنجم لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا میزبان المپیاکوس یونان بود.
به گزارش پایگاه 598، بایرن مونیخ برای قطعی کردن صدرنشینی خود به 3 امتیاز این بازی نیاز داشت و تیم یونانی هم برای مسجل کردن صعودش به یک امتیاز از این بازی نگاه داشت.

بازی طبق انتظار با برتری بایرن مونیخ آغاز شد و پس از پس از چند حمله روی دروازه این تیم داگلاس کوستا در دقیقه 8 موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند. وینگر برزیلی بایرن روی ریباند شوت بواتنگ موفق شد دروازه روبرتو را باز کند. بعد از این گل بایرنی ها برای چند دقیقه طوفانی بازی کردند و دو بار دیگر دروازه المپیاکوس را باز کردند. دقیقه 16 شوت ناقص کومان پس از برخورد به لواندوفسکی، مهاجم لهستانی را در موقعیت گلزنی قرار داد و او با ضربه ای محکم و دقیق گل دوم را برای نماینده آلمان به ثمر رساند. 4 دقیقه بعد روی همکاری روبن و مولر گلر سوم به ثمر رسید. روی شوت ناقص مجدد کومان در تیر دو توپ به روبن رسید و پاس او با ضربه سر مقابل دروازه خالی به مولر رسید و او به آسانی گل سوم را به ثمر رساند. از دیگر اتفاقات این نیمه می توان به مصدومیت آرین روبن و بیرون رفتن او از میدان اشاره کرد.

نیمه دوم هم با برتری بایرن مونیخ آغاز شد ولی این تیم خیلی زود 10 نفره شد. دقیقه 54 هولگر بادشتوبر پشت محوطه جریمه روی آیدیه براون مرتکب خطا شد و با کارت قرمز داور مواجه شد. بعد از این اتفاق برای دقایقی بازیکنان المپیاکوس روی دروازه بایرن فشار وارد کردند اما زیاد دوام نیاورد. در این بین بایرنی ها یک بار روی حرکت سرعتی کوستا صاحب موقعیت گلزنی شدند اما ضربه خودخواهانه کوستا را روبرتو مهار کرد. دقایقی بعد روی سانتر لام و ضربه سر مولر توپ به کومان رسید و وینگر جوان فرانسوی با ضربه سر چهارمین گل بایرن را از مقابل دروازه المپیاکوس به ثمر رساند. در دقایق رو به پایان بازی یاشوا کیمیش هم در مصافی تک به تک توپ را به روبرتو کوبید. دقیقه 92 ضربه توماس مولر به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و بازی در پایان با نتیجه 4-0 خاتمه یافت.

با این نتیجه صعود بایرن مونیخ با 12 امتیاز قطعی شد و تکلیف تیم دوم این گروه به روز آخر موکول شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها