کد خبر: ۳۵۳۳۵۶
زمان انتشار: ۱۶:۰۸     ۱۲ آذر ۱۳۹۴
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه بلیط 400 هزار تومانی تهران - مشهد پس‌لرزه آزادسازی قیمت‌ها نیست، گفت: شرکت‌های هواپیمایی بر اساس برند، زمان پرواز و نوع سرویس‌دهی نرخ‌ها را محاسبه و اعلام می‌کنند.

به گزارش پایگاه 598، جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در واکنش به خبر منتشر شده مبنی بر فروش بلیط 400 هزار تومانی پرواز تهران - مشهد اظهار کرد: این قیمت پس‌لرزه آزادسازی بلیط هواپیما نیست و موارد اینچنینی تخلف محسوب شده و قابل پیگیری است.

وی با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشوری چند روز پیش دستورالعمل آزادسازی نرخ بلیط هواپیما را به ایرلاین‌ها ابلاغ کرد افزود: با این وجود هنوز شرکت‌های هواپیمایی نرخ‌های پروازهای داخلی را روی سیستم‌های خود بارگذاری نکرده‌اند که کسی بخواهد مثلا بلیط تهران - مشهد را با قیمت 400 هزار تومان به فروش برساند.

جعفرزاده با تاکید بر اینکه خریداران و مسافران در صورت مشاهده تخلف می‌توانند با شماره 02166078700 الی 710 رسیدگی به شکایات سازمان هواپیمایی کشوری تماس گرفته تا به این مسئله رسیدگی شود.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه بلیط 400 هزار تومانی تهران - مشهد هیچ ارتباطی به اعلام آزادسازی نرخ بلیط هواپیما ندارد، بیان کرد: هیچ‌کدام از شرکت‌های هواپیمایی فعال کشور نرخ 400 هزار تومانی را برای هیچ مسیر پروازی داخلی اعلام نکرده‌اند.

وی در پاسخ به این پرسش که آزادسازی نرخ هواپیما چه زمانی اجرا می‌شود گفت: سازمان هواپیمایی کشوری روند آزادسازی قیمت‌ها را تکلیف کرده است و شرکت‌های هواپیمایی باید بر اساس برند، زمان پرواز و نوع سرویس‌دهی نرخ‌ها را محاسبه و اعلام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
احمد
SPAIN
۲۳:۱۵ - ۱۳ آذر ۱۳۹۴
۰
۰
بهتر است آقاي جعفرزاده به سايت هاي سفرايران وتي چارتر سري بزند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها