کد خبر: ۳۵۳۶۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۸     ۱۵ آذر ۱۳۹۴
حسینی بای، خبرنگار صدا و سیما در عراق خبر ربایش خود توسط داعش را رد کرده و می گوید که پلیس عراق چند ساعت وی را بازدداشت کرده است. در روز اربعین مشغول ضبط گزارش از عزاداری ایرانی ها البته با موبایلم در اطراف حرم امام حسین بودم که توسط نیروهای اطلاعاتی و نظامی عراق بازداشت شدم و از ادامه کارم جلو گیری شد.
به گزارش پایگاه 598، به دنبال انتشار خبری مبنی بر مفقود شدن حسینی بای خبرنگار صداوسیما در کربلای معلی و احتمال ربایش آن توسط تروریست های داعش، خبرنگار ما در گفتکو با حسینی بای ماجرا را جویا شد،، این خبرنگار رسانه ملی اساسا این خبر را تکذیب کرد، اما ماجرایی را که زمینه ساز این شایعه شده را به تفصیل توضیح داد.

وی در این باره گفت: در روز اربعین مشغول ضبط گزارش از عزاداری ایرانی ها البته با موبایلم در اطراف حرم امام حسین بودم که توسط نیروهای اطلاعاتی و نظامی عراق بازداشت شدم و از ادامه کارم جلو گیری شد.
 
بازداشت خبرنگار صدا و سیما در عراق

حسینی بای افزود: بنده را حدود ٥ ساعت به دلیل تهیه گزارش با موبایل بازداشت کردند؛ در صورتی که مجوز تصویربرداری از عتبه حسینی را به همراه داشتم. وی که از نحوه برخورد نیروهای عراقی گله مند بود، گفت : زمانی که نیروهای عراقی قصد بازداشت را داشتند برخورد زشتی با بنده انجام شدکه این کار آنها با واکنش شدید عزاداران ایرانی حاضر در صحنه مواجه شد و ایرانیان در حمایت از من از  کار نیروهای عراقی جلوگیری می کردند
 
 درنهایت نظامیان عراقی بنده را به همراه تنی چند از ایرانیان معترض به این حرکت آنان را بازداشت کردند و در این بین متاسفانه هم وطن مان مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

حسینی بای اظهار داشت که : البته نیروهای امنیتی عراقی بعد  از چک کردن گوشی تلفن همراهم از طریق عکس ها وفیلم های موجود در گوشی تلفن متوجه شدند بنده مدتی زیاد در مناطق مختلف درگیری با ترویست های داعش در کنار رزمندگان عراقی گزارش تهیه می کردم از رفتار خود با بنده و ایرانی ها ابراز پشیمانی کرده و معذرت خواهی نمودند.


منبع : تابناک
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۷
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۵ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴
۲۰
۶
ایرانها همجا در تاریخ هم مظلوم وساده هستند .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۴۲ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴
۱۷
۱۷
بابا این عراقیها همان عراقیهای متجاوز به خاک میهن ایران و به زنان و دختران شهرهای مرزی ایران بودند که سپس زنده بگور کردند بقول ضرب المثل قدیمی که میگه خر همان خر چول دیگر !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۱ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴
ما باید بفهمیم که 8 سال با حزب بعث عراق جنگیدیم نه مردم عراق
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۳ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴
۱۴
۶
همچین اتفاقی هم برای ما در حرم حضرت عباس پیش اومد که با برخورد خیلی زننده و تند خادمین عراقی مواجهه شدیم - خدایا چرا مزار این بزرگواران را درمیان اینچنین مردمانی قرار داده ای ؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۳ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴
ازنوشتن مزخرفات که هیچ صحتی ندارند خوداری وتوهین به هموطنان است.
الهام
GERMANY
۱۹:۲۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴
۴
۳
در کربلا برخوردها بد و در نجف خوب است
پاسخ
نادر
UNITED STATES
۰۰:۳۹ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴
۱۴
۴
من ده سال اسیر بودم در جنگ متجاوزین بعثی نمی دونم چرا دلم صاف نمی شه بخدا خیلی سعی کردم
پاسخ
مهمان
UNITED STATES
۰۸:۵۹ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴
۳
۴
نميدونم چرا ما ايرانيا فكر ميكنيم همه جاي خر تو خره و هر غلطي دلمون خواست ميتونيم بكنيم آقا شما توي تلويزيون ايران با پارتيهات حسيني باي هستي از ررررررررررم تو . تو كشوراي ديگه حتي انسان هم نيستي !!!
پاسخ
ابی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۶ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴
۴
۲
اصلا رفتارشون با ایرانی ها خوب نبود و خیلی توهین می کردن ما که خودمون زبونشون رو متوجه میشدیم کلی بد و بیراه ازشون شندیم.حیف ماها که به چه کسایی کمک می کنیم و دل می سوزونیم
پاسخ
ايراني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۰۵ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴
۳
۳
دشمنان خونيو قاتلان و متجاوزان ديروز ؛ دوست و برادر امروز....
پاسخ
علی
RUSSIAN FEDERATION
۲۰:۱۹ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴
۳
۲
جون به جون هم بکنی اینا نیش خودشونو میزنن
فکرکردین باما روراست میشن نه بابا الان به مانیازدارن لازمه که مافعلا به اونا بخاطرخودمون کمک کنیم وگرنه ارزششو ندارن
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۰۶:۳۳ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴
۱
۳
حتما یه کاری کردی که بهت گیر دادند...
پاسخ
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۹ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴
۶
۱
انصاف داشته باشید اونا این کار کردن برای امنیت کسای که تو کربلا هستن فکرکن جای اون یک داعشی باشه که با موبایل بخواد انفجار کن چه اتفاقی رخ میده.اونجا از کجا بدونن این خبر نگاره برفرض کارت عکاسی هم داشته باشه خب کارت هر کسی هم می تونه جعل کنه.خودتون بزارید جای اونا لطفا.......
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۷ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴
۶
۲
با سلام
من خودم 8 روز مهمان عراقی ها بودم واقعاً از هیچکدامشان ذره ای بدی یا بی احترامی ندیدم. ایرانی ها دوست دارند همه کاری را حتی برای ریا انجام بدهند مثلاً در صحن امامان بارها مشاهده نمودم که جلوی راه بقیه نماز می خواندند یا به عرب ها بی احترامی می کردند.
پاسخ
ناشناس
SWEDEN
۰۲:۲۵ - ۲۲ آذر ۱۳۹۴
۴
۰
کسی که وسط این همه فشار جمعیت دنبال فسیلم گرفتن است یعنی مزاحم مردم است و آفرین بر برادران عراقی که با او برخورد کرده اند و نتاسفم برای مشتی منافق کامنت گذاشته اند تا مثلا بین ما برادران عراقی دشمنی ایجاد کنند. خود این منافقان بدتر از صدامند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۴۱ - ۲۶ آذر ۱۳۹۴
۱
۰
اگر لباس و کارت خبرنگاری داشت ، هیچ وقت بازداشت نمی شد .و حسینی بای در تهیه گزارشها در داخل ایران نیز ، دل خیلی ها را به درد آورده که کمی انتقام بعضی ایرانیها را عراقیها ازش گرفتند .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۰ - ۲۶ آذر ۱۳۹۴
من میبینمش استرس میگیرم-یاده کنکور میفتم
جدیدترین اخبار پربازدید ها