کد خبر: ۳۵۳۹۷۳
زمان انتشار: ۰۰:۳۰     ۱۷ آذر ۱۳۹۴
محورهای منتهی به شمال، آزادراه تهران-همدان، محورهای قزوین ـ همدان، قزوین ـ زنجان ـ جاده قدیم قزوین ـ رشت، آزادراه قزوین ـ رشت، محور پونل به خلخال، آزادراه تهران ـ ساوه و آزادراه کرج ـ قزوین به علت یخبندان و کولاک شدید بسته است

به گزارش پایگاه 598، سرهنگ صمد اسفندیاری در ارتباط با بخش خبری 21 شبکه یک سیما از شهروندان خواست که به علت بسته بودن راه ها و کولاک و یخبندان، امشب را به هیچ عنوان برای سفر انتخاب نکنند و به عزیزان مسافر خود هم توصیه کنند که در نخستین شهری که می رسند مستقر شوند و ادامه سفر را برای فردا موکول کنند.

جانشین پلیس راهور افزود: در پی شرایط سخت امدادرسانی که ناشی از برف و کولاک شدید در محورهای منتهی به استان قزوین بود پلیس راهور همه راههای ورودی این استان را از استان های مجاور از جمله زنجان، البرز و همدان به سمت استان قزوین و برعکس مسدود کرد.

وی ادامه داد: تعدادی از مسافران در راه مانده اند که با تلاش پلیس راهور و نیروهای امدادی در حال انتقال به محل های مناسب هستند.

سرهنگ اسفندیاری افزود: دیگر محورهای منتهی به شمال مانند فیروزکوه ، کرج ، چالوس و هراز نیز اکنون بسته است.

وی گفت: آزادراه تهران ـ‌ همدان ، محورهای قزوین ـ همدان ، قزوین ـ زنجان ـ،جاده قدیم قزوین ـ رشت ، آزادراه قزوین ـ رشت ، محور پونل به خلخال و محور شاهرود به توسکستان در استان سمنان و آزادراه تهران ـ ساوه و آزادراه کرج ـ قزوین نیز به علت یخبندان و کولاک شدید بسته است.

جانشین پلیس راهور افزود: اکنون مشکل اصلی در محورهای اصلی کشور، بارش برف نیست زیرا بارش ها بیشتر به شرق کشور انتقال یافته و در مرکز کشور و استان های غربی مشکل اصلی ، یخبندان و کولاک است.

وی ادامه داد: مردم با همکاران ما که به علت نبود ایمنی و برف و کولاک محورها را مسدود می کنند همکاری کنند و یا از برخی جاده های فرعی وارد این جاده های مسدود نشوند زیرا ورود آنها موجب توقف های طولانی و ساعت ها ماندن در برف و سرما برای امداد رسانی می شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها