کد خبر: ۳۵۳۹۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۲۶ دی ۱۳۹۰
این آتش سوزی در مسجد "حضرت سلطان" در شهر "آستانه" پایتخت قزاقستان رخ داد. مساحت این مسجد 17500 متر مربع است و در حال حاضر بزرگ ترین مسجد آسیای میانه به شمار می رود.
به گزارش شیعه آنلاین، اخبار رسیده از قلب آسیا حاکی از آن است که بزرگ ترین مسجد آسیای میانه که در کشور قزاقستان قرار دارد، ظهر امروز (یکشنبه) آتش گرفت.

در همین راستا فرماندهی آتش نشانی و امداد رسانی قزاقستان ضمن تأیید این خبر، اعلام کردند که بر اثر این آتش سوزی دست کم یک نفر جان باخت. این آتش موجب سوختن 800 متر مربع از مساحت این مسجد شد.

گفتنی است این آتش سوزی در مسجد "حضرت سلطان" در شهر "آستانه" پایتخت قزاقستان رخ داد. مساحت این مسجد 17500 متر مربع است و در حال حاضر بزرگ ترین مسجد آسیای میانه به شمار می رود.

ناگفته نماند ساخت این مسجد بزرگ هنوز به پایان نرسیده و فرد کشته شده از کارگران ساختمانی بوده که در حال کار بر روی این مسجد بود.

به گفته فرماندهی آتش نشانی و امداد رسانی قزاقستان علت این آتش سوزی تا به این لحظه مشخص نشده اما تصاویر موجود که توسط دوربین مداربسته ضبط شده نشان می دهد که احتمالا علت بر افروخته شدن این آتش، گرم شدن و آتش گرفتن مواد پلاستیکی بکار رفته در ساخت قبه این مسجد بوده است.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها