کد خبر: ۳۵۴۱۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۱۷ آذر ۱۳۹۴
تیم های ملی تکواندو ایران و آذربایجان در حالی شامگاه امشب مقابل هم صف آرایی می کنند که روی صندلی مربیگری دو تیم مربیانی نشسته اند که بیرون از میدان مبارزه دوستانی صمیمی هستند.
به گزارش پایگاه 598، مهر نوشت: جام جهانی تکواندو از امروز در مکزیک آغاز می شود. تیم ایران در بخش بانوان همانند ادوار گذشته تیمی ندارد و در بخش مردان به عنوان قهرمان جهان در سال ۲۰۱۵  به عنوان سرگروه با تیم های ازبکستان ، آذربایجان و بلژیک در گروه A برای صعود پیکار می کند. 

تیم ملی کشورمان در این بخش با قرعه مناسبی مواجه شده که می تواند بدون دردسر به مرحله بعد صعود کند. تیم ملی کشورمان بازیهای خود را از پیکار با بلژیک آغاز می کند و سپس به مصاف آذربایجان خواهد رفت. 

مهمترین بازی تیم کشورمان در مرحله مقدماتی پیکار با شاگردان مهماندوست در تیم آذربایجان می باشد. مهماندوست در این دیدار سینا بهرامی و میلاد بیگی دو عضو ایرانی تیم خود را در کنار «ردایک عیسی اف» ، «محمد محمداف» ، «آیخان تقی اف» و «سعید قلی اف»  برابر تیم ملی کشورمان صف آرایی خواهد کرد. 

در این سوی میدان نیز بیژن مقانلو با چشم پوشی از فرزاد ذوالقدر و قراردادن حجی زواره در ترکیب  تیم ملی تکواندو کشورمان را با  آرمین هادی پور، محمد کاظمی، ابوالفضل یعقوبی، سعید رجبی و امید عمیدی به میدان مبارزه با آذربایجان خواهد فرستاد. 

مهماندوست و مقانلو سالها در کنار هم در کادر فنی تیم ملی کشورمان حضور داشتند و دوستی دیرینه ای بین این دو وجود دارد. دو مربی طراز اول حال حاضر دنیا که بیرون از میدان مبارزه رفیق هستند حالا رخ به رخ رودروی هم برای کسب پیروزی تلاش می کنند. بدون شک این بازی زیبایی های خاص خود را دارد که می تواند حضور دو بازیکن ایرانی تیم ملی آذربایجان بر جذابت های آن بیفزاید.

اما در در گروه B حضور تیم های قدرتمند مکزیک ، کره جنوبی و روسیه در کنار آمریکا رقابت نزدیکی برای کسب پیروزی و صعود به مرحله نیمه نهایی خواهند داشت. روس ها که طی چند سال گذشته پیشرفت خوبی داشته یکی از مدعیان اصلی صعود می باشند. 

طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری مسابقات از ۱۹:۳۰ امروز سه شنبه به وقت ایران در مرحله مقدماتی آغاز می شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها