کد خبر: ۳۵۴۲۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۱۸ آذر ۱۳۹۴
مدیرعامل اسبق پرسپولیس عنوان کرد: «رحمتی پیشنهاد کرده بود که به ازای 5 سال حضور در پرسپولیس 7 میلیارد بگیرد، ما قبول کردیم و او گفت: استخاره کردم بد آمد و به تیم نیامد.»
به گزارش پایگاه 598، وحید طالب لو گلر تیم فوتبال استقلال در گفتگویی مدعی شد که 4 بار از پرسپولیس پیشنهاد داشته است. موضوعی که برانکو ایوانکوویچ آن را تکذیب و به شوخی اعلام کرد با بوفون، مودریچ و کاسیاس هم صحبت کرده تا به پرسپولیس بیایند چون با باشگاه شان مشکل دارند.

 

در همین راستا با مدیرعامل های قبلی پرسپولیس که طالب لو مدعی شده از آن ها پیشنهاد داشته تماس گرفتیم که محمدحسن انصاری فر اعلام کرد: «بله او را مدنظر داشتم و به او پیشنهاد حضور در جمع سرخپوشان را داده بودم.»

 

در ادامه با محمد رویانیان هم تماس گرفتیم که او گفت: «من با رحمتی، طالب لو، بختیار رحمانی، شجاع خلیل زاده، قاسم حدادی فر، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و رضا عنایتی صحبت کردم و از آن ها نوشته ای دارم که به پرسپولیس خواهند پیوست.»

 

وقتی از رویانیان دلیل عدم حضور این بازیکنان را پرسیدیم، پاسخ داد: «طالب لو شخصیت خیلی خوبی دارد و من از او خیلی خوشم آمد، از او تقاضا کردم که به دفترم بیاید و صحبت کنیم. او آمد حرف هایمان را زدیم ولی در نهایت نشد.»

 

رویانیان درباره سید مهدی رحمتی هم گفت: «او پیشنهاد کرده بود که به ازای 5 سال حضور در پرسپولیس 7 میلیارد بگیرد، ما قبول کردیم و او گفت: استخاره کردم بد آمد و به تیم نیامد.»

 

وی ادامه داد: «پدر سردار آزمون هم از من خواهش کرد که اجازه بدهم او به روبین کازان برود و علیرضا جهانبخش هم از من درخواست کرد که اجازه بدهم به اروپا برود، ما هم موافقت کردیم.»

 

رویانیان همچنین گفت: «همه این بازیکنان را مدنظر داشتیم ولی مربی عوض شد و نظرات تغییر کرد تا این تیم تشکیل نشود.»

 

حرف های دیگر رویانیان را به صورت گفتگو در ادامه بخوانید:

 

* این روزها بعضی‌ها درمورد شما صحبت‌هایی می‌کنند که احتمالا شنیده‌اید.

- یک چیزهایی شنیده‌ام و می‌دانم که درمورد چه چیزهایی صحبت می‌کنید ولی ترجیح می‌دهم درمورد این قضیه صحبت نکنم.

 

* چطور؟

- باید دید چه کسی صحبت کرده! چه گفته! و چه باید بشنود! شما شک نکنید من هم صحبت‌های زیادی برای گفتن دارم و به وقتش درمورد یکسری چیزها صحبت می‌کنم.

 

* چه چیزهایی؟

- در آن زمان که من در پرسپولیس‌ بودم کارهای زیادی انجام دادم و تمام تلاشم را کردم تا پرسپولیس‌ به درآمدزایی برسد. آقایان روی خیلی از کارهایی که ما انجام داده‌ایم چشم بسته‌اند و یادشان رفته که ما در پرسپولیس‌ چه کارهایی کرده‌ایم.

 

* اما می‌گویند بعضی از این شکایت‌ها از زمان حضور شما به مدیریت فعلی ارث رسیده است.

- از مدیران قبل هم خیلی چیزها به ما ارث رسیده بود... مثل بدهی وینگادا که حتما آقایان یادشان هست. جدا از این‌ها ما پرونده‌های حقوقی را پیگیری کرده بودیم و از وقتی که ما از باشگاه رفتیم، دیگر کسی آنها را پیگیری نکرد و کار به اینجا رسید.

 

* واقعا؟

- شما اگر در این مورد تحقیق کنید حتما به چیزهای زیادی می‌رسید. از نماینده کشتی‌گیرها بپرسید که آیا کسی از باشگاه پرسپولیس پیگیر قضیه بود یا آنها با توجه به عدم حضور آقایان در بعضی از جلسه‌ها به راحتی حکم گرفتند.

 

* اتفاقا ایشان در مصاحبه‌ای اعلام کردند که هیات‌مدیره پرسپولیس‌ وجاهت قانونی ندارد و هنوز شما مدیرعامل رسمی باشگاه پرسپولیس‌ هستید.

- به هر حال ایشان نسبت به بنده لطف دارند و باید از زحمات نوری تشکر کنم. او با دلیل و مدرک در این مورد صحبت کرده و همان‌طور که می‌بینید کسی هم هنوز جواب صحبت‌های مستند او را نداده است.

 

* اما شما که در زمان حضورتان در پرسپولیس‌ ارتباط خوبی با نماینده کشتی‌گیرها نداشتید!

- به هر حال او مقابل ما و به دنبال ماجرای کشتی‌گیرها بود ولی همه چیز طبق روال پیش می‌رفت و حتی احتمال داشت با توجه به تمایل طرفین توافق و تفاهم صورت بگیرد. جدا از این‌ها نوری در مورد این ماجرا هم با سند و مدرک و براساس چیزی که از ثبت شرکت‌ها وجود دارد صحبت کرده و گفته که من مدیرعامل قانونی پرسپولیس‌ هستم. من هم قبلا چنین چیزی را مطرح کرده بودم ولی پاسخی از سوی آقایان نشنیدم.

 

* اتفاق عجیب دیگری که در پرسپولیس‌ رخ داد به ماجرای فوت هوادار این تیم در جریان بازی برمی‌گشت. یکی از مدیران پرسپولیس‌ گفته بود که این موضوع ارتباطی با باشگاه ندارد و در طول روز خیلی از هواداران پرسپولیس‌ فوت می‌کنند!

- ترجیح می‌دهم درمورد این موضوع و اظهارنظرهای دوستان دیگر صحبتی نکنم. من به عنوان یک خدمتگذار پرسپولیس‌ به منزل مرحوم حسینی اصل می‌روم تا از این طریق با خانواده ایشان ابراز همدردی کرده باشم. من باز هم به سهم خودم این مصیبت را به خانواده حسینی اصل و هواداران پرسپولیس‌ تسلیت می‌گویم و باید به شما بگویم که ایشان همشهری و هم‌محلی من در شهرستان نوشهر بوده است.

 

* پس برخلاف بعضی از صحبت‌ها که می‌گویند او طرفدار پرسپولیس‌ نبوده، شما ایشان را می‌شناسید.

- بله... مرحوم حسینی اصل یک کارگر ساده و باشرف بود که زندگی آبرومندانه و کارگری داشت. قرار است مهدی تاج هم همراه من و به نمایندگی از هواداران پرسپولیس‌ و سازمان لیگ سری به منزل ایشان بزند. البته می‌خواهیم به همراه بعضی از پیشکسوت‌ها و هوادارها کاری برای این خانواده انجام دهیم که امیدوارم این قضیه اتفاق بیفتد.

 

* وضعیت پرسپولیس‌ را چطور ارزیابی می‌کنید؟

- پرسپولیس‌ تیم بزرگ و پرطرفدار این مملکت است و بدون شک با موفقیت و پیروزی این تیم دل مردم و هواداران شاد می‌شود. من هم از اینکه پرسپولیس روی روال افتاده خوشحالم و امیدوارم پرسپولیس‌ رشد بهتری داشته باشد و ان‌شاءا... بتواند دل مردم را شاد کند.


منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها