کد خبر: ۳۵۴۲۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۱۸ آذر ۱۳۹۴
آیت‌الله نوری همدانی:
این مرجع تقلید گفت: آنهایی که نفت را ارزان کردند تا به ایران ضرر وارد کنند، سرسخت‌ترین دشمنان ما هستند و در حالی که عنوان خادم الحرمین شریفین را یدک می‌کشند ولی در اختیار آمریکا هستند.

به گزارش سرویس اندیشه پایگاه 598، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار معاونان و مدیرکل بهزیستی استان قم با بیان اینکه کار شما مقدس و مهم است،‌ اظهار کرد: مهیا شدن زمینه خدمت برای شما توفیقی از جانب پروردگار است.

وی خاطرنشان کرد: شریف‌ترین عبادت آن است که انسان برای افراد مومن خدمات‌رسانی کند و در اسلام خدمت‌رسانی دارای ارزش بالایی است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه اسلام دین خدمت به مردم است، گفت: خدمت به مردم انسان‌ها را با خدا مرتبط می‌کند، باید در نظر داشت اسلام مددکار مردم است، بخشی از خدمت‌رسانی حوزه مالی است، در قرآن نیز مواردی از انفاق و خدمت مالی ذکر شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعلیم و تربیت و ارائه آموزش فرهنگی خدمتی دیگر است، فعالیت شما نیز از ابعاد مختلف تعلیم و تربیت، مالی و ارائه خدمات به معلولان تشکیل شده است.

آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه یکی از کارهای مهم برای شما فرهنگ‌سازی است، گفت: عموم مردم باید از طریق بصری با خدمات شما آشنا شوند، به کمک بپردازند، مردم نسبت به انقلاب علاقه‌مند هستند و آمادگی جانفشانی در راه انقلاب را دارند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب دارای سه رکن اسلام ناب، مردم و ولایت است، امام خمینی(ره) اسلام ناب را به میدان عمل آوردند، ‌زیرا پیش از این جریان اسلام ناب به حاشیه رانده شده بود، بنابراین با ظهور اسلام مستضعفان و محرومان امیدوار شدند.

استاد حوزه علمیه قم عربستان را یکی از دشمنان اسلام ذکر کرد و افزود: عربستان روی مذهب کار می‌کند و دارای دانشگاه‌هایی با مذهب وهابی هستند و سالانه هزاران نفر فارغ‌التحصیل دارند که عقیده دارند ما کافر و مشرک هستیم، توسل به آمریکا را شرک نمی‌دانند در حالی که توسل به ائمه اطهار(ع) را شرک می‌دانند.

وی یادآور شد: این افراد وهابی و تکفیری هستند و کشتن شیعه را واجب و حلال می‌دانند و بر اساس مذهب خرافی که خود درست کردند به این امور می‌پردازند، سالانه چندین میلیون قرآن چاپ می‌کنند ولی زیر سیطره آمریکا و صهیونیست‌ها هستند.

آیت‌الله نوری‌همدانی خاطرنشان کرد: آنهایی که نفت را ارزان کردند تا به ایران ضرر وارد کنند، سرسخت‌ترین دشمنان ما هستند و در حالی که عنوان خادم الحرمین شریفین را یدک می‌کشند ولی در اختیار آمریکا هستند.

وی عنوان کرد: شیعه در کربلا 27 میلیون نفر را اداره کرد و کار مهمی بود، ولی آنها 3 میلیون نفر را نتوانستند اداره کنند و این امر سبب شد جریان منا به وجود آمد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه ما بیان می‌کنیم اداره خانه خدا را به ما دهید، گفت: شما لیاقت مدیریت را ندارید که این جریان به وجود آمد، عملکرد آل سعود به صورت قبیله‌‌ای است و حکومت قبیله‌ای برای دوران جاهلیت است و مردم هیچ اختیاری ندارند و به عنوان ‌بنده و برده هستند.

وی خاطرنشان کرد: عربستان زمانی که حس کرد یمن ممکن است در برابرش قیام کند، با آنها جنگ راه انداخت و بیشترین اسلحه را از کشورهای بیگانه خریداری کرد.

آیت‌الله نوری‌همدانی تصریح کرد: باید در برابر دنیای کنونی برای نگهداری اسلام و نظام بیدار باشیم، یکی از اصول نگهداری اسلام و نظام با کار شما محقق می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها