کد خبر: ۳۵۵۰۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۲۵ آذر ۱۳۹۴
مهدی طارمی؛
هرگز خودم را با علي دايي و فرشاد پيوس مقايسه نكرده‌ام و نمي‌خواستم دو بزرگ فوتبال ايران را ناراحت كنم و اتفاقاً به بزرگي آنها اشاره كردم.
به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبر ورزشی، یکی از غایبان بازی پرسپولیس تهران و گسترش فولاد تبریز مهدی طارمی بود؛ مهاجم 7 گله سرخپوشان که به دلیل محرومیت نتوانست تیمش را همراهی کند و پس از برد پرسپولیس بد ندیدیم دقایقی با او صحبت کنیم.


بازي پرسپوليس و گسترش فولاد چطور بود؟
با وجود مشكلاتي كه وجود داشت، بچه‌ها در هواي سرد و آلوده خوب كار كردند و 3 امتياز مهم گرفتيم. خدا را شكر كه برديم و اين باعث خوشحالي است.

 

افسوس نخوردي كه نبودي تا گل بزني و صدر جدول گلزنان را از دست ندهي؟
مهم نيست چه كسي گل مي‌زند. مهم، برد پرسپوليس است. خوشحالم كه جري گل زد چون به خاطر قتل دوست صميمي‌اش شرايط روحي خوبي نداشت و با اين گل كمي آرامش پيدا كرد.

 

جري گل زد و از طرفي هم بحث حضور احتمالي ادينهوي برزيلي در پرسپوليس مطرح شده است. در اين رابطه نظري نداري؟
گلزني جري و خبر آمدن ادينهو، تأثيري در كار من يكي ندارد و فقط مرا مصمم‌تر مي‌كند چون مي‌دانم رقباي سختي دارم و براي حضور در تركيب بايد تلاش كنم. در واقع انگيزه‌ام با اين دو، دو برابر مي‌شود.

 

فكر مي‌كني پرسپوليس به يك مهاجم ديگر نياز داشته باشد؟
در اين رابطه آقاي برانكو به عنوان سرمربي تيم تصميم مي‌گيرد و من هم نمي‌توانم نظر بدهم. من هميشه فكر مي‌كنم تازه از ايرانجوان به پرسپوليس آمده‌ام و براي اثبات خودم بايد تلاش كنم.

 

فرشاد پيوس اخيراً گفته درست نيست هر بازيكني كه 4 تا گل مي‌زند را با من مقايسه كنيد. نظري نداري؟
هرگز خودم را با علي دايي و فرشاد پيوس مقايسه نكرده‌ام و نمي‌خواستم دو بزرگ فوتبال ايران را ناراحت كنم و اتفاقاً به بزرگي آنها اشاره كردم. گفتم مهاجم بزرگي مثل آقافرشاد كه بهترين گلزن فوتبال ما بوده هم ممكن بود توپ خراب كند. شايد منظورم را بد رسانده باشم ولي قصدم مقايسه نبود.

به هر حال چون درباره ركورد علي دايي و گل نزدن پيوس حرف زدي، ممكن است به اين دو برخورده باشد.
درباره ركورد علي دايي منظورم اين بود كه بالاترين ركورد براي يك مهاجم، ركورد علي‌آقاست. رسيدن به ركوردهاي ايشان كار ساده‌اي نيست. علي دايي هميشه الگو و بزرگتر من بوده است و مقابلش تعظيم مي‌كنم.

 

و فرشاد پيوس؟
اگر آقافرشاد از من دلخور شده باشد، دستش را مي‌بوسم و عذرخواهي مي‌كنم. افتخار من اين است كه يك سال پيراهن فرشاد پيوس را پوشيدم و خاطرات شماره 17 پرسپوليس را هرگز فراموش نخواهم كرد.

 

بازي با راه‌آهن يزدان را چطور مي‌بيني؟
به هر حال طبيعي است، راه‌آهن يزدان در خانه خودش با ما بازي دارد و به دنبال برد است. ما هم به چيزي غير از 3 امتياز فكر نمي‌كنيم و به نظرم بازي زيبايي شود.

 

از كجا مي‌داني زيبا مي‌شود؟
مهدي تارتار نشان داده كه هرگز دنبال ضدفوتبال نيست. راه‌آهن يزدان فوتبال بازي مي‌كند و ما هم در اين فصل نشان داديم بازي زيبايي ارائه مي‌دهيم و از اين جهت پيش‌بيني كردم بازي تماشاگرپسند مي‌شود.

 

(به شوخي) باز هم موقعيت خراب مي‌كني يا نه؟!
(خيلي جدي) سعي مي‌كنم اگر فرصتي به دست آوردم، به خوبي استفاده كنم و مرتكب اشتباه نشوم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها