کد خبر: ۳۵۵۱۴۰
زمان انتشار: ۱۶:۱۸     ۲۵ آذر ۱۳۹۴
رضا صادقی نسبت به کشتار مسلمان نیجریه ساکت نماند و این رخداد را به جهان و به انسانیت تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه 598، هنوز فراموش نکرده‌ایم که پس از جنایت‌های تروریست‌ها در پاریس، بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی برای همدردی با کشته‌شدگان پروفایل‌های خود را به رنگ پرچم فرانسه درآوردند. این اقدام البته برای حمایت و همدردی با کشته‌شدگان و مردم فرانسه در ظاهر ایرادی نداشت و به خودی خود کاری پسندیده بود.

اما نگاهی به گذشته و به یاد آوردن خنثی بودن بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی در مقابل جنایت‌های تروریست‌ها در کشورهایی مانند سوریه، عراق، لبنان و افغانستان، این پرسش در ذهن متبادر می‌شد که مگر آدمی‌زادگان در نقاط مختلف دنیا جانشان با هم تفاوتی دارد یا این که خون برخی‌ها رنگی‌تر است مگر؟

در روزهای گذشته کشور نیجریه شاهد کشتاری عجیب بود. ارتش نیجریه برای دستگیری شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه، به خانه‌ی او یورش بردند و صدها تن از مسلمانان این کشور را به خاک و خون کشیدند.

متاسفانه بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی به این اقدام واکنشی نداشتند؛ انگار جان آدمی‌زادگان در نیجریه اهمیت چندانی ندارد!

در این میان اما رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ ساکت ننشست و با انتشار مطلبی به این رخداد واکنش نشان داد. صادقی در صفحه شخصی اینستاگرامش عکس منتشر کرد و در پایینش نوشت:

«نمی‌فهمم این دنیاى امروزى رو، کاش یادمون نمی‌رفت اشرف مخلوقاتیم.... مسلموناى نیجریه و ظلمى که روا شد و دنیا سکوت کرده.... کشتن همه جا تقبیحه اما انگار بعضى جا‌ها انکار می‌شه.... فرانسه، نیجریه و هر جاى جهان ظلمى روا بشه دل بدرد می‌اد و سوال که چرا؟؟ تسلیت به جهان که انسانیتش داره می‌میره».

شاید حق با صادقی باشد و این جنایت را باید به جهان و به انسانیت تسلیت گفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها