کد خبر: ۳۵۵۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۲۷ دی ۱۳۹۰
"فابیو کاناوارو"، "روبرت پیرس" و "خوان پابلو سورین" به منظور اعتبار بخشیدن به لیگ برتر فوتبال هند در تورنمنتی که در این کشور برگزار می‌شود به میدان خواهند رفت.
به گزارش مهر، هندی‌ها می‌خواهند فوتبال هم در کشورشان همان اعتباری را پیدا کند که کریکت دارد و برای همین یک دوره مسابقه از تاریخ ۲۵ فوریه تا ۸ آوریل ۲۰۱۲ (۱۶ اسفند ۱۳۹۰ تا ۱۹ فروردین ۱۳۹۱) با حضور ۳۰ بازیکن و ۶ مربی خارجی در کلکته برگزار خواهند کرد.

یکی از مسئولان برگزاری این دوره از مسابقات به خبرگزاری رویترز گفت: این رقابت‌ها با حضور ۶ تیم و هفت بازیکن نامدار که برای هر کدام از آنها ۶۰۰ هزار دلار در نظر گرفته‌ایم برگزار می‌شود.

دیگر بازیکنان بزرگی که قرار است در این تورنمنت به میدان بروند عبارتند از: "رابی فاولر"، "فرناندو مورینتس"، "هرنان کرسپو"، "جی جی اوکوچا" و "مانیش".

"باسوار گوسوامی" در ادامه اظهار داشت: ما لیگ امسال را با حضور ۶ تیم در بنگال غربی آغاز می‌کنیم اما در ادامه، همه ایالت‌های کشور در لیگ نماینده خواهند داشت. هر تیم در سال نخست ۲.۵ میلیون دلار بودجه دریافت خواهد کرد و مجاز است حداکثر از چهار بازیکن خارجی و ۶ بازیکن هندی زیر ۲۱ سال در تیم خود استفاده کند.
Share/Save/Bookmark
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها