کد خبر: ۳۵۵۲۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۲۶ آذر ۱۳۹۴
سرمربی سپاهان:
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ارتباط با محرم نویدکیا و مشکلات وی در زمان حسین فرکی گفت: اصلا در رابطه این موضوع نگران نیستم و این وقت را ندارم که به ماجراهای زمان آقای فرکی فکر کنم.

به گزارش پایگاه 598، ایگور استیماچ ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل پدیده خراسان اظهار کرد: فردا بازی سختی برای هر دو تیم است، به علت اینکه در آنالیز بازی پدیده به این نتیجه رسیدم که تیم پدیده هم شرایط مشابه به تیم ما را دارد، آنها خوب بازی می‌کنند ولی نتیجه نمی‌گیرند.

وی ادامه داد: هر دو تیم در پنج بازی گذشته امتیازات بسیار زیادی را از دست داده‌اند و در بازی فردا فشار بالایی بر روی هر دو تیم است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: پدیده و سپاهان به اندازه کافی بازیکن باتجربه دارند و من تقریبا مطمئن هستم که فردا بازی خوبی را از هر دو تیم می‌بینیم.

وی افزود: حبیب گردانی و عبدالله کرمی را در بازی فردا نداریم ولی کارمان را در این یک هفته در یک محیط بسیار خوب و آرام انجام داده‌ایم و برای بازی فردا آماده‌ایم.

وی در ارتباط با علی احمدی گفت: علی احمدی در این یک ماه اخیر که با تمرین کرده است، کاملا آماده نشان داده، وی یک فرد حرفه‌ای و یک انسان فوق‌العاده است، تقریبا به این موضوع اطمینان دارم که وی به ما در میانه خط دفاعی کمک می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ارتباط با محرم نویدکیا و مشکلات وی در زمان حسین فرکی بیان کرد: اصلا در رابطه این موضوع نگران نیستم و این وقت را ندارم که به ماجراهای زمان آقای فرکی فکر کنم.

وی اضافه کرد: من اینجا هستم که بهترین کار ممکن را انجام دهم و به باشگاه سپاهان در راستای تغییر ساختار این تیم کمک کنم.

استیماچ گفت: اگر در چهار بازی که من سرمربی سپاهان بودم، دقت کنید، در تمامی آمارهای مسابقه ما شایسته تر از تمامی حریفان بودیم و یکی از معدود تیم‌های ایران هستیم که تلاش می‌کنیم فوتبال بازی کنیم اما به اندازه کافی گل نمی‌زنیم.

وی تاکید کرد: یک مسئله اساسی این است که ما در هر بازی هشت تا 9 شانس گلزنی ایجاد می‌کنیم اما متاسفانه نمی‌توانیم از این موقعیت‌ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ارتباط با لیست مازاد باشگاه بیان کرد: دادن لیست مازاد به باشگاه‌ها کار من است، ما در پیش فصل 25 بازیکن و سه دروازه‌بان داشتیم و بازیکنان باید در این سه بازی باقی‌مانده تاز زمان تعطیلات لیگ خود را نشان دهند و همه آنها این شانس را دارند که در باشگاه ادامه همکاری دهند.

وی در مورد نتیجه نگرفتن در بازی‌های گذشته و اینکه اگر این نتیجه گرفتن در بازی با پدیده هم ادامه پیدا کند، خاطرنشان کرد: البته برای هر فرد نتیجه نگرفتن مشکل است اما سپاهان من را اینجا نیاورده که در دو ماه نتیجه بگیرم، می‌دانم که چه کاری را باید انجام دهم و این کار انجام می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها