کد خبر: ۳۵۵۷۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۲۹ آذر ۱۳۹۴
یک خانواده‌ ساکن غزه در پی اقدامات نژاد‌پرستانه رژیم صهیونیستی در مصادره منازل فلسطنیان، ۴۰ سال است که مجبور به زندگی در قبرستان با شرایطی بسیار سخت شده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، یک خانواده فلسطینی مقیم غزه به دلیل مصادره منزلشان توسط رژیم صهیونیستی از ۴۰ سال پیش در قبرستان زندگی می‌کنند.

سایت خبری "شاشا فلسطین" در این‌باره نوشت، «ام عبدالله» پیرزن فلسطینی به همراه ۱۷ فرزند و نوه‌اش از ۴۰ سال پیش به دلیل اقدامات نژادپرستانه اسرائیل در مصادره منازل فلسطینیان مجبور به زندگی در قبرستان «شیخ شعبان» غزه شده است.

«ام عبدالله» زندگی سخت و طاقت‌فرسای خود را این‌گونه شرح می‌دهد: همه فرزندانم در همین قبرستان به دنیا آمده‌اند و شوهرم را نیز در اینجا از دست دادم؛ فرزندانم صبح زود از خواب بر می‌خیزند و به نظافت قبور می‌پردازند و با کمک خانواده‌های متوفی امرار معاش می‌کنند.

وی در ادامه افزود: گاهی اوقات تا چند روز جز نان چیزی برای خوردن نداریم و فرزندانم به دلیل تمسخر همشاگردی‌هایشان برای زندگی در قبرستان، درس و تحصیل را رها کرده‌ و از مشکلات روحی رنج می‌برند.

این مادر فلسطینی هم‌چنین در مورد همسرش نیز گفت، وی در اثر بیماری روحی و روانی بخاطر وضع زندگی‌مان جان خود را از دست داده است.



منبع: جبهه جهانی مستضعفین
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها