کد خبر: ۳۵۵۹۲۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۳۰ آذر ۱۳۹۴

به گزارش پایگاه 598،  پنجمین دوره رقابت‌های کاتای قهرمانی آسیا با کسب 5 مدال نقره و برنز و عنوان سومی برای تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوارش، این دوره از مسابقات روز یکشنبه با جضور تیم‌های از 9 کشور به میزبانی تایلند در دانشگاه بانکوک برگزار شد که در نهایت تیم ملی کشورمان که با نفرات دوم و سوم خود در این مسابقات شرکت کرده بود با کسب یک مدال نقره و چهار برنز روی سکوی سوم آسیا ایستاد. ژاپن با 5 طلا قهرمان شد و کره جنوبی با سه مدال نقره عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد. 

برای تیم کشورمان محمد حسن سالاری و محمد رضا صحرایی در "گوشین جوتسو" کاتا موفق به کسب مدال نقره شدند. در این بخش ژاپن قهرمان شد و تایلند برنز گرفت. در "ناگه نو" کاتا ژاپن طلا گرفت. کره جنوبی نقره کسب کرد و تیم ملی کشورمان با ترکیب فتح اله فریدی وثوق و حمید رضا کریمی ناصر موفق به کسب  مدال برنز شدند. 

 سید سینا موسوی و مهدی محمدی در "جونو" کاتا پس از ژاپن و تایلند، مدال برنز را به خود اختصاص داد. در "کاتا منو کاتا" محمد علی وحید و رضا صفی روی سکوی سوم ایستادند. در این کاتا هم ژاپن و کره مدال‌های طلا و نقره را کسب کردند.  علیحسین میرزایی و فرزاد ناطق پور در "کیمه نو" کاتا مدال برنز کسب کردند. در این کاتا هم سکوی اول و دوم به ژاپن و کره رسید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها