کد خبر: ۳۵۶۳۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۰۳ دی ۱۳۹۴
شبکه اجتماعی فیسبوک در اقدامی عجیب و غیر حرفه‌ای، تصویر منتشر شده از شهید جهاد مغنیه در کنار سردار قاسم سلیمانی در صفحه فیسبوک شبکه خبری العالم را حذف کرد.
به گزارش پایگاه 598، فیسبوک با ارسال نامه هشدار دهنده به صفحه فیسبوک العالم عنوان کرد که تصویر سلفی جهاد مغنیه در کنار سردار قاسم سلیمانی به دلیل اینکه با سیاست ها و قوانین فیسبوک در تعارض می باشد، حذف شده است.

در قوانین فیسبوک آمده که انتشار تصاویر مربوط به «گروه های تروریستی» ممنوع است و بدین ترتیب شهید جهاد مغنیه و سردار قاسم سلیمانی از دیدگاه فیسبوک به عنوان تروریست معرفی شده اند.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که پیش از این نیز تصاویر مربوط به رهبران گروه های مقاومت فلسطین و لبنان که در صفحات فیسبوک العالم قرار داشت، از سوی مدیریت فیسبوک حذف شده بود.

مدیریت فیسبوک گروه‌هایی را که علیه رژیم غاصب صهیونیستی فعالیت می کنند، تروریست دانسته و انتشار هرگونه تصاویر مرتبط با این گروه‌ها را ممنوع می داند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۸ - ۰۳ دی ۱۳۹۴
۱۰
۰
به و الله ایتقدر این خبر بهم فشار آورد که تلگرامو از روی گوشیم پاک کردم...تف به قبر مرده و زنده هر چی صهیونیست و متحداشونه ...زنده باد هر چی شیر مرد ایرانی و عراقی و سوری و لبنانی و فللسطینی که داره با اینا حرمله ها ی حرام زاده تو منطقه مبارزه میکنن و با خون پاکشون حقانیت راه اباعبدالله رو اثبات میکنن...مرگ برآمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۴ - ۰۶ دی ۱۳۹۴
درود به شرفت
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۴۶ - ۰۴ دی ۱۳۹۴
۱۰
۰
جانها فدای مجاهدین فی سبیل اله
و هزاران غبطه که کاش در کنارتان بودم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۸ - ۰۶ دی ۱۳۹۴
۰
۰
مرگ برآمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۴۸ - ۰۶ دی ۱۳۹۴
۰
۰
ای کاش غیرت ایرانیها هم مثل این صهیونیستها برفروخته بشه و در یک یا حسین تمامی آثار شبکه های اجتماعی غربی رو از خودشون دور کنن تا جواب همان سطل آب هر نفر به اسرائیل بشه انشاء الله .انشاء الله کمپین دوری از شبکه های جاسوسی(اجتماعی) غربی و همراهی با شبکه های ایرانی زودتر راه بیفته
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۲۰:۳۹ - ۰۹ دی ۱۳۹۴
۰
۰
به فیس بو کی ها بگویید از این مرد عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.این نهایت استیصال این رهروان راستین شیطان است که از عصبانیت سر ناخن بدندان می گزند.
پاسخ
ناشناس
UNITED STATES
۱۴:۴۴ - ۱۰ دی ۱۳۹۴
۰
۰
سلام چرا نظرات ناشناس را با پرچم شیطان پلید مارک می زنید مگه ما ایرانی نیستیم؟؟؟!!!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها