کد خبر: ۳۵۶۵۵۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۶     ۰۵ دی ۱۳۹۴
سرمربی تیم شهرداری اردبیل از جذب سه بازیکن جدید برای این تیم در نیم فصل دوم خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، محمد احمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: قرار است سه بازیکن جدید برای تیم شهرداری اردبیل در نیم فصل دوم جذب شود که این سه بازیکن مهران جعفری، شهریار شیروند و رضا معمولی هستند که ما نسبت به جذب این بازیکنان اقدام کردیم و امیدواریم با قطعی شدن انتقال این بازیکنان به تیم شهرداری اردبیل بدنه تیم در بخش‌های مختلف تقویت شود.

وی افزود: همچنان در پست‌های دفاعی و حمله به فکر جذب دو بازیکن جدید هستیم که امیدواریم در تعطیلات نیم فصل بتوانیم بازیکنان مدنظرمان را جذب تیم کرده و نسبت به تقویت این تیم کمک کنیم.

سرمربی تیم شهرداری اردبیل گفت: تعطیلات نیم فصل و اردویی که در بندرعباس برگزار خواهیم کرد امیدواریم زمینه ترمیم ضعف‌های روحی و روانی تیم را فراهم آورد تا بازیکنان با رسیدن به یک خودباوری بتوانند بیش از گذشته نسبت به ارائه بازی خوب و توانمندی‌های تیم در حرکت رو به جلو کمک کند.

احمدزاده با اشاره به باخت‌های اخیر تیم شهرداری اردبیل تصریح کرد: بنده عواقب این باخت‌ها را به گردن بازیکنان و یا دیگر عوامل تیم نمی‌اندازم بلکه معتقدم باخت‌های اخیر در کنار برخی از ضعف‌هایی که در تیم احساس می شود به خاطر بدشانسی‌هایی است که گریبانگیر این تیم شده که امیدواریم با جذب بازیکنانی که تکمیل کننده تیم می‌توانند باشند در دور برگشت بتوانیم نتایج قابل قبولی را بگیریم.

وی در مورد اعتراض تماشاگران به روند بازی‌های این تیم و باخت‌های مکرر نیز یادآؤر شد: بنده به تماشاگران حق می‌دهم ولی خطاب به آنها می‌گویم که باید بیشتر از این صبوری به خرج دهند تا تیم به شرایط روحی و روانی مطلوب بازگردد و قطعا ما در دو بازی خارج از خانه که در دی ماه خواهیم داشت در بازگشت مجدد به اردبیل سعی‌مان بر این خواهد بود تا یک وضعیت مطلوب‌تری را با پشتیبانی و همراهی هواداران در ادامه رقابت‌ها به دست آوریم.

سرمربی تیم شهرداری اردبیل افزود: در دو بازی خارج از خانه که در کرمان و اصفهان داریم قطعا حریف دست‌بسته‌ای برای تیم‌های کرمانی و اصفهانی نخواهیم بود بلکه با چنگ و دندان تلاش خواهیم کردیم تا امتیازی را در این بازی‌ها به دست آوریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تیم شهرداری اردبیل با دهمین باختی که در لیگ آزادگان از 20 بازی به دست آورد و به دنبال باخت‌های مکرر خانگی با اعتراض هوادارانی روبه‌رو شد که شعارهایی را علیه کادر فنی و بازیکنان سر می‌دادند و نسبت به نتیجه نگرفتن تیم شهرداری اردبیل معترض بودند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها