کد خبر: ۳۵۷۱۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۰۹ دی ۱۳۹۴
تراکتورسازی در حالی باید خود را برای دربی حساس تبریز برابر گسترش فولاد آماده کند که تغییرات اجباری در ترکیب برنده خود خواهد داشت.
به گزارش پایگاه 598، امیر قلعه نویی بعد از برد شیرین برابر نفت در آغاز دور برگشت تقریبا به ترکیب ایده آل خود برای تراکتور دست یافته بود اما محرومیت سه بازیکن سرشناس و کلیدی باعث شد تا سرمربی جدید تبریزی ها برای جدال حساس با رقیب همشهری بار دیگر ترکیب ایده آل خود را تغییر دهد.

سعید آقایی ، سروش رفیعی و سینا عشوری سه بازیکنی هستند که با دریافت اخطار در بازی با نفت سه اخطاره شده و دربی تبریز را از دست دادند تا دغدغه های سرمربی و کادر فنی تراکتور دو چندان شود. از این جمع محرومیت سعید آقایی که در هفته های گذشته یکی از بهترین بازیکنان تراکتور بود و تک گل سه امتیازی تیمش را برابر نفت به ثمررساند بیشتر از دو نفر دیگر قلعه نویی را به فکر فرو برد چون پرکردن جای خالی نفراتی همچون عشوری و رفیعی راحت تر به نظر می رسید تا آقایی.

حالا به نظر می رسد شانس به آیان رامزی مدافع استرالیایی تراکتورسازی که مدت هاست نیمکت نشین شده روکرده باشد تا دوباره توانایی هایش را به رخ کشیده و در پست دفاع چپ جایگاه خود را پس بگیرد مگر این که امیر قلعه نویی بار دیگر از آن تصمیمات خاص خود را گرفته و با تغییرات در پست بازیکنان زمینه حضور یک نفر دیگر را در پست دفاع چپ فراهم کند. در میانه میدان هم آگوستو سزار برزیلی در کنار مهدی کیانی قرار خواهد گرفت تا جای خالی سینا عشوری به چشم نیاید ضمن این که به جای سروش رفیعی هم فردین عابدینی می تواند همچون بازی با نفت از ابتدا به میدان برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها