امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۵۷۷۵۹
زمان انتشار: ۰۹:۴۸     ۱۴ دی ۱۳۹۴
نگاهی بر اختلال رفتاری hashemirafsanjani.ir:
در روایات و احادیث در خصوص تعریف و تمجید بیش از حد یک شخص [یا اطرافیانش] از خودش این گونه آمده است که ستایش بیش از حد، تملق و چابلوسی نام دارد و این حرکت، ستایش شوندگان دروغین را فخرفروشی و خودبین بار می آورد. افراد از چاپلوسی دیگران، مغرور می شوند و خود نیز به باوری بی اساس از خویش می رسند که این امر موجب سستی و ضعف آن فرد در انجام وظایف و مسئولیت های خود می شود.
سرویس سیاسی پایگاه 598 - به این تیترها توجه کنید " هاشمی یک مگا برند سیاسی"، " هاشمی معمار سیاست خارجه"، " مردم منتظر خطبه های هاشمی"، " هاشمی حکیم مسایل بین الملل"، " برکات پیام هاشمی برای ایران و عربستان" ، " هاشمی مرد کارساز نظام" ، " ممنون زندان زفتن آقای هاشمی باشید"...

تیترهای فوق تنها گوشه ای از صدها تیتر مطالبی است که در سایت شخصی حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی به صورت مداوم در خصوص ایشان منتشر می شود و هر روز شاهد انتشار این دست از مطالب تملق گویانه درباره ایشان در سایت شخصی خود که توسط یکی از فرزندان آقای هاشمی رفسنجانی اداره می شود هستیم.

در روایات و احادیث در خصوص تعریف و تمجید بیش از حد یک شخص [یا اطرافیانش] از خودش این گونه آمده است که ستایش بیش از حد، تملق و چابلوسی نام دارد و این حرکت، ستایش شوندگان دروغین را فخرفروشی و خودبین بار می آورد. افراد از چاپلوسی دیگران، مغرور می شوند و خود نیز به باوری بی اساس از خویش می رسند که این امر موجب سستی و ضعف آن فرد در انجام وظایف و مسئولیت های خود می شود.

در ادامه تنها نمونه هایی از تعریف و تمجید های مکرر و پی‌درپی سایت hashemirafsanjani.ir از حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در جداول ذیل آمده است.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۵ - ۱۵ دی ۱۳۹۴
۰
۴
هاشمی زنده است تا نهضت زنده است زنده باشی مرد
پاسخ
ناشناس
ROMANIA
۲۲:۴۸ - ۱۵ دی ۱۳۹۴
۴
۰
هاشمی رفسنجانی منافق اکبر ونوکر نفس اماره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها