کد خبر: ۳۳۳۵۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۱۲ دی ۱۳۹۰
سایت آقای هاشمی از کجا بروز رسانی می شود:
خبرنگار پایگاه 598 برای آگاهی از مالکیت این سایت در بررسی های ابتدایی خود متوجه گردید که دامنه سایت آقای هاشمی رفسنجانی به آدرس www.hashemirafsanjani.ir به نام آقای محسن هاشمی رفسنجانی فرزند دوم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام می باشد. در پیگیری های بعدی مشخص گردید که محل بروز رسانی سایت مذکور در دفتر نشر معارف انقلاب اسلامی می باشد.
به گزارش پایگاه 598، در پی اقدامات متعدد و عجیب سایت حجت الاسلام و المسلمین اکبر هاشمی رفسنجانی، گمانه های بسیاری در خصوص مسئول اصلی این سایت بیان گردیده و این در حالی است که تاکنون هیچ مرجع خاصی مالکیت این سایت را بر عهده نگرفته است.

رئیس دفتر آقای هاشمی رفسنحانی در سال 89 در پاسخ به یکی از خبرگزاری ها از مدیریت این سایت بی اطلاعی کرده و البته به دنبال مسدود شده سایت مذکور مسئول دفتر آقای هاشمی در موضعی متناقص در گفتگو با ایلنا از مدیریت این سایت ابراز اطلاع نموده است.

همچنین چندی پیش نیز روابط عمومی کل مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن اظهار بی‌اطلاعی کامل از نحوه مدیریت سایت از مدیریت این سایت بی اطلاعی نمود.

خبرنگار پایگاه 598 برای آگاهی از مالکیت این سایت در بررسی های ابتدایی خود متوجه گردید که دامنه سایت آقای هاشمی رفسنجانی به آدرس www.hashemirafsanjani.ir  به نام آقای محسن هاشمی رفسنجانی فرزند دوم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام می باشد.



در پیگیری های بعدی مشخص گردید که محل بروز رسانی سایت مذکور در دفتر نشر معارف انقلاب اسلامی(ناشر آثار حجت الاسلام اکبر هاشمی رفسنجانی) به آدرس نیاوران، سه راه یاسر ... می باشد که طی تماس تلفنی خبرنگار 598 با این دفتر در خصوص بروز رسانی سایت آقای هاشمی از آن محل توسط اپراتور پاسخ مثبت دریافت گردید.

ثبت مالکیت معنوی این سایت به نام محسن هاشمی و بروز رسانی آن از محل دفتر نشر معارف انقلاب اسلامی به مدیر مسئولی محسن هاشمی خود نشان از فعالیت این سایت زیر نظر مستقیم حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی دارد.

این در حالی است که سایت مذکور با بازخوانی برخی از خاطرات اکبر هاشمی رفسنجانی بارهای بار سعی براختلاف افکنی میان برخی از مسئولان نظام و همچنین حمایت از عاملان فتنه 88 نموده است.

لازم به ذکر است که در روزهای گذشته نیز این سایت از دست رس خارج شده است که در اینباره روزنامه رسالت این گونه نوشت: شنیده های حاکی است علت بسته شدن سایت هاشمی رفسنجانی برخورد گزینشی مسئولین این سایت با برخی خاطرات ایشان بوده است. به نحوی که برخی تیتر ها از لابلای خاطرات هاشمی رفسنجانی در دهه 60 به گونه ای انتخاب می شده که با روشن ترین مصوبات شورای عالی امنیت ملی مغایر بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
ارسال نظرات
محسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۶ - ۱۲ دی ۱۳۹۰
۱۰
۹
من مدتی بود که سایت هاشمی را می دیدم وقصه می خوردم واز اراجیفی که در آن می دیدم گریه می کردم ودلم می سوخت اینها یعنی کل جریان سهم خواهان از نظام می خواستند بعد از جریان سال 88 همه چیز را به زیر بکشند آنوقت هاشمی به عنوان میانجی وارد شود وبرای رهبری تکلیف معین کند او می خواست ونظرش این است که بادیدگاههای منحرف خودش جایگاه رهبری را در حد یک رهبر فرمالیته مثل انگلستان سالی یک بار وارد عرصه سیاسی کند وبه قول خودش احترام آقا را حفظ کند وآقا واقعا آقا باشد سالی یک بار 22 بهمن یک پیام به مناسبت پیروزی انقلاب بدهد ویا در اعیاد تمام مسئولین را دور هم جمع کند همین وبس کاری به کار هیچ چیز دیگر هم نداشته باشد در صورتی که رهبری بااراده خودش وارد اصل ماجرا هاشد وکوتاه هم نمی آید به امید پیروز حق علیه باطل
پاسخ
محمدی
SWITZERLAND
۲۰:۱۲ - ۲۰ دی ۱۳۹۰
۱۱
۴
قصه بخورید به حال خودتان با این تنگ نظریتان که تحمل هیچ دیدگاه مخالفی را ندارید!
پاسخ
م
UNITED STATES
۱۱:۰۱ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱
۵
۰
ببين فقط غصه ميخوريد يا قصه ؟
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۳ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۱
۴
۱
وای بر شما و نظرتان،نظرتان کشور را به باد داد
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۸ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۱
۱
۲
كه چي عقده ايها
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۰۳ - ۲۳ دی ۱۳۹۱
۰
۰
یک موضوع مهم؛ نه ما و نه آقای هاشمی بیشتر از حضرت امام ( ره ) می فهیم ایشان فرموده بودند مهمترین دعا از نظرشان "درخواست عاقبت بخیری" برای خودشان است. حالا انسان دلیلش را متوجه می شود!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها