کد خبر: ۳۵۷۸۰۱
زمان انتشار: ۰۹:۱۹     ۱۴ دی ۱۳۹۴
موسس باشگاه پرسپولیس نوین دشتستان از احیای پرسپولیس در فوتبال دشتستان خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، محمدباقر عباسی یکشنبه شب در نشست مسئولان در دشتستان اظهار داشت: استان بوشهر مهد فوتبال در کشور است و بر اساس اسناد تاریخی، نخستین‌بار فوتبال توسط ملوانان انگلیسی در بندر بوشهر به زمین زده شد و پس از آن در سراسر کشور گسترش یافت.

وی افزود: در دهه‌های گذشته، فوتبال استان بوشهر در جایگاه بسیار خوبی در کشور قرار داشت و در سنوات اخیر به دلیل مشکلات مالی، باشگاه‌های فوتبال استان، یکی پس از دیگری صحنه را ترک کردند.

موسس باشگاه پرسپولیس دشتستان خاطر نشان کرد: دشتستان نیز در سال‌های نه چندان دور تیم‌های بسیار خوبی در استان داشت که سازمان آب آبپخش و پرسپولیس برازجان از جمله تیم‌های پرستاره و موفق در سطح استان و کشور بودند و چندین بازیکن در سطح تیم‌ ملی بزرگسالان و امید به فوتبال کشور معرفی کردند.

لزوم توجه بیشتر مسئولان به ورزش به ویژه فوتبال

عباسی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر مسئولان به ورزش به ویژه فوتبال تصریح کرد: مردم و به ویژه جوانان، علاقه زیادی به ورزش فوتبال دارند و مسئولان باید تمهیداتی بیندیشند که جوانان از فوتبال فاصله نگیرند و سکوهای ورزشگاه‌ها مملو از تماشاگر شود.

وی بیان کرد: در چند سال اخیر برای احیای فوتبال دشتستان، از تمام توان و ظرفیت خود بهره برده‌ام و با وجود مشکلات شدید مالی، اجازه نداده‌ایم که فوتبال و نام پرسپولیس فراموش شود و هم‌اکنون نیز این مسیر را ادامه داده‌ایم که از مسئولان نیز انتظار کمک داریم.

مسئولان در کنار ما باشند

موسس باشگاه پرسپولیس نوین دشتستان گفت: به هر میزان که بتوانیم جوانان و نوجوانان علاقه‌مند را به سمت فوتبال و تفریحات سالم بکشانیم، موفقیت بزرگی است و هرکس باید مسئولیت خود را به نحو احسن انجام دهد که امیدوار هستیم، مسئولان در کنار ما باشند تا تماشاگران و علاقه‌مندان فوتبال در دشتستان سرخورده نشوند.

عباسی از احیای نام پرسپولیس در برازجان و دشتستان خبر داد و ابراز داشت: طرفداران پرسپولیس در دشتستان بسیار زیاد هستند و به همین دلیل برای احیای مجدد نام این باشگاه و به دست آوردن دل هواداران، همه تلاش و ظرفیت خود را به کار گرفتیم.

تقاضاهای مکرر هواداران برای احیای نام پرسپولیس

وی افزود: ما در ابتدا با نام سرخپوشان برازجان فعالیت خود را آغاز کردیم و پس از یک دهه فعالیت موفق و پرافتخار، به دنبال تقاضاهای تعداد بسیار زیادی از هواداران مبنی بر زنده کردن مجدد نام پرسپولیس، با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان، هم‌اکنون با نام پرسپولیس نوین دشتستان فعالیت خود را ادامه می‌دهیم که هواداران و طرفداران پرسپولیس در سراسر دشتستان از این اتفاق خوشحال هستند.

عباسی تاکید کرد: هم‌اکنون در لیگ برتر استان فعالیت داریم و امیدوار هستیم با حمایت مسئولان، بتوانیم در سطح اول فوتبال کشور ادامه دهیم و نام دشتستان را در کشور مجددا احیا کنیم.

وی اضافه کرد: مسئولان ارشد استان، در یکسال اخیر در زمینه توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق مختلف استان به ویژه مناطق محروم تلاش خوبی کرده‌اند که امیدوار هستیم به باشگاه‌های ورزشی نیز نگاه شود تا این باشگاه‌ها بتوانند به فعالیت سالم خود ادامه دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها