کد خبر: ۳۵۸۳۳۲
زمان انتشار: ۱۸:۲۲     ۱۶ دی ۱۳۹۴
گوشه ای از پشت پرده جناح بندی های عرصه سیاسی کشور:
تاج زاده خیلی زود شروع به خرج برجام کرده است و مهر تاییدی زده است بر اینکه یکی از جدی ترین تلاشها برای کش دادن برجام در طول این دو سال برای این بود که میوه آن را در انتخابات 94 بچینند. او در یادداشتش به صراحت از اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل می خواهد که بر علیه کسانی ائتلاف کنند که مخالف برجام هستند و مدافع جنگ و تحریم و استبداد دینی!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، چندی پیش کانال تلگرام مجمع اصلاح طلبان یادداشت کوتاهی از مصطفی تاج زاده منتشر کرد. این دومین یادداشتی است که از تاج زاده در چند روز اخیر که تنور انتخابات روشن شده است منتشر می شود.

برای دهه شصتی ها که شروع حیات سیاسی اشان از اواخر دولت آقای هاشمی و شروع دولت آقای خاتمی بوده است، نام تاج زاده با تنش و دعوا عجین شده است و جالب اینکه تاج زاده تحت هر شرایطی این رویه و روحیه را حفظ می کند؛ چه وقتی که رییس ستاد انتخابات کشور باشد و چه زمانی که در زندان!

بغض و کینه عجیبی در کلام و کلماتش دارد که کمتر نمونه مشابه آن را می توان یافت. البته باید به این اضافه نمود که اهل فکر(البته می دانید که تفکر به رحمانی و شیطانی قابل تقسیم است!) و دقت در جزییات است. لذا به نکاتی برای تحریک اصولگرایان و داغ کردن دعوا اشاره دارد و تعابیر بدیعی می سازد که کمتر در یادداشتهای دیگران قابل مشاهده است.

به عنوان مثال در همین یادداشت اخیر چند نکته جالب توجه وجود دارد:

1. انتخابات هفت اسفند را به انتخابات اخیر فرانسه شبیه دانسته است و اینکه نزدیک بود فاشیستها رای بیاورند و مردم و معتدلین احزاب چپ و راست هوشیار شدند و ائتلاف کردند که فاشیستها رای نیاورند. پس مردم و احزاب ما هم باید چنین کنند.

2. مردم را نیز دعوت به حضور حداکثری نموده است، البته نه برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و افزایش مشروعیت نظام اسلامی! بلکه برای رای نیاوردن کسانی که او آنها را فاشیست می نامد!

3. دشمنان اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل را نامزدهای تکفیری و خوارج مسلک و داعش مزاجان شیعی نامیده است(چقدر جالب است که همین جماعت در ایام فتنه به شدت مخالف تشبیه شرایط سال 88 با صدر اسلام بودند اما حالا از تکفیر و خوارج می گویند!)

4. ضرورت معتدل بودن را فقط برای اصولگرایان قائل است و  گفته است که اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل باید ائتلاف کنند. این علاوه بر اینکه توهینی جدی به اصولگرایانی است که این روزها اجازه می دهند امثال تاج زاده از نامشان سوء استفاده کنند، پیام دیگر نیز دارد و آن اینکه اصلاح طلبان اصلا اهل افراط و تفریط نیستند و همین که فردی اصلاح طلب است یعنی خوب است و این تنها اصولگرایان هستند که دچار مشکل افراط هستند و این روحیه در تاج زاده عجیب بوی فاشیسم می دهد!

نکته آخر هم اینکه تاج زاده خیلی زود شروع به خرج برجام کرده است و مهر تاییدی زده است بر اینکه یکی از جدی ترین تلاشها برای کش دادن برجام در طول این دو سال برای این بود که میوه آن را در انتخابات 94 بچینند. او در یادداشتش به صراحت از اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل می خواهد که بر علیه کسانی ائتلاف کنند که مخالف برجام هستند و مدافع جنگ و تحریم و استبداد دینی! و جالب است که مردم را نیز می ترساند که اگر این جماعت فاشیست داعشی خوارج مسلک تکفیری رای بیاورند، به محض به قدرت رسیدن برجام را لغو خواهند کرد!(به شکلی از برجام اسم می آورند که انگار اکسیژن است و وجود آن هر لحظه برای ملت ایران حیاتی است!)

واقعا باید به ذهن خلاق، پیچیده و پرکینه آقای تاج زاده بابت این همه توانمندی در ایجاد تنش و درگیری آفرین گفت!

* هویتنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۳ - ۱۶ دی ۱۳۹۴
۲
۰
به غضنفر گفتند حرفهای بزرگ بزن گفت : گاو میش ...
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۰۸ - ۱۷ دی ۱۳۹۴
۱
۰
راستی بگین معنی فامیل این اقای تاج زاده چیه؟ چون بعضی فامیل ها یک معنی هم داره / تاج / زاده
پاسخ
حجت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۴۸ - ۱۷ دی ۱۳۹۴
۲
۰
نقشه خطرناک برای تفرقه در بین اصول گرایان
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۳۰ - ۱۷ دی ۱۳۹۴
۲
۰
آقای تاج زاده! شما و دوستان تان تمام شده اید دست از سر این ملت باشرافت بردارید.
پاسخ
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۰۱ - ۱۸ دی ۱۳۹۴
۲
۰
واقعا کشور ما با داشتن نخبه های بزرگی مثل این دلقک باید پیشرفت بکنه.
پاسخ
محسن تهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۶ - ۲۲ دی ۱۳۹۴
بذارید از این تحلیلهای آب دوخیاری بدهند تا خوش باشند ! ! همین تحلیلهای آبکی این بازیگران در پازل دشمن را ، به این روز انداخته است !
جدیدترین اخبار پربازدید ها