کد خبر: ۳۵۸۶۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۴     ۱۹ دی ۱۳۹۴
محمدحسن آصفری با بیان اینکه دولت در بحث آلودگی هوا مقصر است، گفت: در روزهایی مثل امروز که هوا به وسیله باد و باران پاک می‌شود دولتمردان برای روزهای آلوده فکری بکنند.
به گزارش پایگاه 598، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تاکید بر لزوم پاسخگویی رئیس جمهور  در مورد عملکرد سازمان محیط زیست، گفت: طبق قانون، مجلس نمی‌تواند رئیس سازمان محیط زیست را مورد سوال و استیضاح قرار دهد، بدین ترتیب رئیس جمهوری مسئول پاسخگویی درباره عملکرد این سازمان است.

وی افزود: متاسفانه ما شاهد هستیم که علیرغم اینکه هیات دولت در ارتباط با بسیاری از مسائل دیگر از جمله موضوع خودروسازی جلسات اضطراری تشکیل می‌دهد اما در بحث آلودگی هوا که با سلامت مردم سروکار دارد هیچ اقدامی صورت نمی‌دهد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت در بحث آلودگی هوا مقصر است و باید عملکرد جدی‌تری را در ارتباط با موضوع آلودگی هوا داشته باشد.

آصفری در پایان گفت: با توجه به شرایط مساعد جوی در شرایط فعلی مناسب است تا هیات دولت با آرامش بیشتر در خصوص پیشگیری از آلودگی هوا در آینده تدبیری را بیندیشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها