کد خبر: ۳۶۰۲۲۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۲۹ دی ۱۳۹۴
هيونداي از اين پس محصولات لوكس خود را در قالب برند جنسيس عرضه خواهد كرد و ديگر شاهد هيونداي جنسيس و سنتنيال نخواهيم بود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق: غول خودروسازي كره از اولين محصول خود با برند جنسيس رونمايي كرده است. جي ۹۰ كه مردمان كشورش او را به نام EQ900 مي‌شناسند، قرار است جاي هيونداي اكوس (Equus) را بگيرد. ديگر اينكه سازندگان پلتفرم هيونداي جنسيس ۲۰۱۵ را كش‌وقوس داده و جي ۹۰ را بر آن استوار ساختند.

هيونداي براي رقابت با برند‌هاي لوكس بازار خودرو اعم از لكسوس، آكورا، اينفينيتي، مرسدس بنز، بي‌ام‌و، آئودي، كاديلاك و لينكلن، تصميم بر استفاده از نام محبوب جنسيس گرفت و آن را به برندي مستقل و لوكس تبديل كرد. بدين ترتيب ديگر شاهد ارائه خودروهاي هيونداي جنسيس و سنتنيال نخواهيم بود و خودروهاي مذكور تحت برند جنسيس و با كد G عرضه خواهند شد. اكنون اولين و لوكس‌ترين خودروي جنسيس با نام G90 معرفي شده است؛ اين خودرو جانشين سنتنيال خواهد بود.

جي ۹۰ اولين محصولي است كه از زبان طراحي جديد جنسيس با نام وقار قهرمانانه (Athletic Elegance) بهره مي‌برد. اين زبان طراحي زير نظر پيتر شراير توسعه‌ داده شده است و برخطوط عضلاني و قدرتمند بدنه تاكيد دارد. جلو پنجره‌ي شش وجهي به عنوان المان اصلي محصولات هيونداي در كنار چراغ‌هاي جلوي كاملا پخته و لوگوي‌ جديد جنسيس چهره‌ي اصلي جي ۹۰ را در بخش جلويي خودرو تشكيل مي‌دهند.

 EQ900 در نيمه نخست سال آتي ميلادي (۲۰۱۶) قدم با بازار خواهد گذاشت درحالي كه تا پيش از نيمه دوم ۲۰۱۶ به زيارت مدل جهاني جي ۹۰ نائل نمي‌شويم.
 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها