کد خبر: ۳۶۰۵۹۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۰۲ بهمن ۱۳۹۴
در حالی که پیش از این 10 نامزد برای انتخابات فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تایید شده بودند، یک نامزد در وقت های اضافه به جمع کاندیدا اضافه شد.

به گزارش پایگاه 598، وزارت ورزش و جوانان روز چهارشنبه اسامی نامزد نهایی برای انتخابات فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری را معرفی کرد و این در حالی بود که 3 نامزد از میان این 10 نامزد با کش و قوس های فراوان توانستند مجوز حضور در انتخابات را از وزارت ورزش بگیرند.

با این حال حواشی تایید نامزدهای حضور در انتخابات اتومبیلرانی باز هم ادامه داشت و روز گذشته و در حالی که تا موعد انتخابات فردا (شنبه 3 بهمن ماه) روزی اداری باقی نمانده بود یک نامزد دیگر به نام پرویز کاظمی اضافه شد.

این اقدام تامل برانگیز وزارت ورزش و جوانان در شرایطی بود که اسامی برخی نامزدها از چندین روز قبل معرفی شده بود و آن ها توانسته بودند رایزنی های خود را با هیات  های استانی انجام دهند.

با این حال اسامی نامزدهای انتخابات فردا به 11 نامزد رسیده و باید دید سرنوشت این مجمع انتخاباتی که رئیس سابق آن (مهرعلی) در ابتدای امسال توسط حکم محمود گودرزی یک طرفه برکنار شده است، به چه شکل خواهد بود.

به گزارش فارس، کاندیداهای این دوره انتخاباتی را محمود صیدانلو،سیامک حجت،سینا سعیدی،بابک سودمند،شهزاد کیانی،محمدرضا غفارزاده الماسی،فاطمه ابوالقاسمی ،محمود رضا رضایی،حسین شهریاری ، حمیدرضا بتو و پرویز کاظمی تشکیل می‌دهند.

مجمع انتخاباتی در تاریخ 3 بهمن ماه راس ساعت 10 صبح با حضور کاندیداهای مشروح و به ریاست نصراله سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی برگزار می‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها