کد خبر: ۳۶۱۰۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۰۵ بهمن ۱۳۹۴
سخنگوی وزارت ارشاد گفت: ابعاد این اتفاق در حال بررسی است پس از بازگشت علت و انگیزه وی در خصوص حضورش در این شبکه ضد انقلاب را جویا میشویم و در نهایت نتیجه را به رسانه ها اعلام می کنیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان: محمد حسین نوش آبادی در نشست خبری سخنگوی وزارت ارشاد که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال برگزاری است گفت: حضور سالار عقیلی در شبکه ماهواره ای ضد انقلاب باعث تعجب همه شد، این اتفاق نه قابل دفاع است نه قابل توجیه.

نوش ابادی ادامه داد: تا این لحظه هیچ تصمیمی در خصوص سالار عقیلی گرفته نشده است پس از بازگشت علت و انگیزه حضورش در این شبکه را جویا میشویم و در نهایت نتیجه را به رسانه ها میگوییم.

نوش ابادی در خصوص قانونی بودن آهنگ های سریال شهرزاد تصریح کرد: ترانه سریال شهرزاد ،مجوز دارد اما موسیقی این سریال مجوز ندارد.

وی افزود: مراسم کتاب سال جمهوری اسلامی ایران با حضور ریس جمهور در دهه فجر برگزار خواهد شد.

سخنگوی ارشادتصریح کرد: هرگونه همکاری هنرمندان با شبکه های معاند ممنوع است و اتفاقاتی که در این عرصه می افتد نگران کننده است.

نوش ابادی عنوان کرد: بعید است وزیر ارشاد نسبت به حذف سالار عقیلی از جشنواره موسیقی فجر  در حال حاضر موضعی داشته باشد.

وی افزود: لغو امتیاز هفته نامه یالثارات دلیلی بر عدم فعالیت سایت انها نیست و سایت ان می تواند فعالیت کند.

وی در خصوص محل برگزاری نمایشگاه تصریح کرد: فعلا تصمیمی برای مکان نمایشگاه کتاب نگرفتیم و فعلا مصلی تهران مد نظر است و تا زمانی که شهر آفتاب تکمیل نشده است به فکر برگزاری نمایشگاه در این مجموعه نیستیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها