کد خبر: ۳۶۱۶۹۳
زمان انتشار: ۱۹:۰۹     ۰۹ بهمن ۱۳۹۴
شریعتمداری:
مدیرمسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: کنگره آمریکا کپی‌برداری از مجلس ششم است که هر روز مصوبه‌ای علیه ایران را تصویب می‌کند؛ باید مراقب باشیم زیرا حریف به دنبال باز کردن معبر برای تضعیف شورای نگهبان و امت حزب‌الله است.
به گزارش پایگاه 598، حسین شریعتمداری شامگاه پنجشنبه در همایش همدلی امت حزب الله گفت: امروز با جریانی روبرو هستیم که تابلویی ناهم‌خوان با هویت و شناسنامه‌اش برافراشته است.

وی افزود: شاید شناخت این جریان و عبور از ترفندهای آن دشوار به نظر برسد اما برای این کار مسیر شناخته شده‌ای وجود دارد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان شرایط کنونی را حساس خواند و ادامه داد: شرایط حساس است اما خطرناک نیست؛ کسانی که این شرایط را بحران می‌دانند، حتما تا به امروز بحران ندیده‌اند.

وی تصریح کرد: حریف اصرار دارد که ندانید در کدام نقطه قرار داریم. اگر جایگاهمان را نشناسیم و نگاهمان درست نشود، خیلی آسان این گوهرهای گران‌بهای در اختیار را معامله می‌کنیم.

شریعتمداری ادامه داد: اگر ندانیم در چه جایگاهی هستیم خیلی آسان این گوهر گران‌بها را معامله می‌کنیم پس باید در ابتدا جایگاه خود را شناخته تا نگاهمان درست شود.

وی گفت: اگر انقلاب اسلامی درگذر ایام کمرنگ شده است، چرا کینه‌توزی‌ها و دشمنی‌ها روز به روز بیشتر می‌شود؛ دشمن راه‌های مختلف را از جمله کودتا و حمله نظامی برای دشمنی با نظام دنبال کرده است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان ضمن اشاره به اینکه دشمنی ما و آمریکا بر سر ماهیت می‌باشد، تصریح کرد:‌ این درگیری زمانی اتمام می‌آید که یکی از طرفین کوتاه بیاید، یا ایران دست از اسلام بردارد یا آمریکا مسیر خود را تغییر دهد.

شریعتمداری افزود: با پذیرش قطعنامه در زمان جنگ، جنگ تمام نشد و تنها میدان درگیری تغییر یافت و دشمن امروز بیش از همه به دنبال نفوذ است که نفوذ تنها نفوذ نظامی و درگیری نیست.

وی به بیان اینکه نفوذ به معنای نفوذ در ساختار نظام است که دو کانون سیاست‌ساز و تصمیم‌گیر را دنبال می‌کند پرداخت و اضافه کرد: باید دروازه‌های نفوذ را شناخت که یکی از دروازه‌های نفوذ برای دشمن نفوذ به این دو کانون مهم نظام است که با این کار سیاست‌های نظام را با میل خود تطابق می‌دهد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان ضمن اشاره به اینکه یکی از اصلی‌ترین کانون‌های تصمیم‌ساز مجلس شورای اسلامی است، تصریح کرد: کنگره آمریکا کپی‌برداری از مجلس ششم است که هر روز مصوبه‌ای علیه ایران را تصویب می‌کند؛ باید مراقب باشیم زیرا حریف به دنبال باز کردن معبر برای تضعیف شورای نگهبان و امت حزب‌الله است.

شریعتمداری در ادامه افزود: نباید فریب تابلو را خورد و تنها به شناسنامه افراد نگاه کرد زیرا افراد می‌توانند تابلوی ارزشی به کار برند در حالی که خود آن‌گونه نیستند؛‌ نماینده باید سابقه مثبت در نظام داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه برای شناخت افرادی که تابلوی خودی دارند و زبان دشمن، باید نقشه راه داشت، تصریح کرد: یکی از مسیرهای نقشه راه شناخت مواضع دشمن و خط اصلی نظام و مقایسه این دو با خط افراد است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان مطرح کرد: افراد نفوذی در مرحله اول خبرسازی می‌کنند که راه مقابله با این موضوع بصیرت مردم است و در مرحله دوم نظریه‌پردازی با هدف حاشیه‌سازی را دنبال می‌کنند که همچون بمب صوتی عمل کرده و در این بین کار اصلی را به سرانجام می‌رسانند.

شریعتمداری ادامه داد: حاشیه‌سازی این‌گونه است که با باورهای و عقاید مردم در تقابل قرار می‌گیرد و امروز برای مثال شورایی کردن رهبری حاشیه بود و این‌گونه افراد با مطرح کردن این موضوع به دنبال خلق ایدئولوژی نبودند.

وی با اشاره به سخنی از مقام معظم رهبری مبنی براینکه به کسانی رأی دهید که قلب‌شان با آمریکا نیست، افزود: باید مواضع افراد را در قبال آمریکا بشناسیم سپس تصمیم بگیریم؛ سابقه افراد را باید در نظر بگیریم و کسانی که اشتباهی مرتکب شده‌اند حتی اگر توبه کرده باشند نباید در کانون‌های حساس همچون مجلس وارد شوند.

مدیرمسئول روزنامه کیهان تأکید کرد: اگر توافقی به نفع ملت باشد یا منافع آن بیشتر از مضرات آن باشد الگو قرار گرفتنش خوب است اما در غیر این صورت اگر الگو قرار بگیرد خطرناک می‌شود.

شریعتمداری در ادامه مطرح کرد:‌ مقام معظم رهبری گفتند نباید هزینه‌‌های سنگین برجام فراموش شود و این به این معنا است که از برجام نمی‌توان به عنوان الگو استفاده کرد و کسانی که این موضوع را از مردم پنهان می‌کنند صادق نیستند.

وی تصریح کرد: ندادن ویزا به نماینده رئیس جمهور و تروریست خطاب کردن وی و همچنین اعمال تحریم در روز اجرای برجام نشان از این دارد که آمریکا قابل اعتماد نیست و راه مقابله با آن نشان دادن قدرت و اقتدار است و در موضوع دستگیری ملوانان آمریکایی مشاهده کردیم آمریکا با دیدن قدرت ایران چه وضعیتی را به وجود آورد.

مدیرمسئول روزنامه کیهان افزود: باید تابلوی خود را بالا نگه داریم و به دیگرافراد میدان ندهیم زیرا این موضوع در این روزها بسیار ضروری است.

شریعتمداری در پایان خاطرنشان کرد: نباید از هیاهو ترسید و باید نظرات خود را با صراحت اعلام کنیم و نظام نباید در مورد ردصلاحیت افراد توضیح دهد بلکه رد صلاحیت شدگان باید در مورد وطن‌فروشی خود توضیح دهند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها