کد خبر: ۳۶۱۷۱۴
زمان انتشار: ۰۱:۱۳     ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
«از شایعه تا واقعیت»
پس از دیدار روحانی با پاپ فرانسیس تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که ادعا می‌کرد تابلوی نصب شده در این جلسه تمثالی برهنه از 3 حوری‌ بهشتی بوده است.

به گزارش پایگاه 598، سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به منظور جلوگیری از گسترش شایعات مجازی در شبکه‌های اجتماعی مهم‌ترین و جدیدترین شایعه منتشر شده در فضای مجازی که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی نقل می‌شود را در بسته خبری «از شایعه تا واقعیت» بررسی می‌کند.

 

**شایعه**

پس از دیدار و گفت‌وگوی حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان با پاپ فرانسیس و نخست وزیر واتیکان در هفته گذشته تصویری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که ادعا می‌کرد تابلوی نصب شده در این جلسه تمثالی برهنه از 3 حوری‌ بهشتی بوده است.
 

 

 

**واقعیت**

عدم صحت تصویر فوق بدلیل حضور خبرنگاران و عکاسان کشورمان برای انعکاس رسانه‌ای به سرعت مشخص شد. در ادامه تصاویر منتشر شده از این دیدار را مشاهده می‌کنید که نشان می‌دهد ادعای نصب تابلوی برهنه حوریان در این دیدار صحت ندارد:

 

در ادامه دیدارهای پاپ فرانسیس با سران دیگر کشورها را نیز مشاهده می‌کنید:


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۱۴ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
۲
۱
وقتی رییس دولتی ساده دلی را نسبت به غرب از شور دربیاورد خوب برایش جوک هم میسازند دستش هم میاندازند به فدای دل پر خونت یا صاحب الزمان
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
نابغه های کوتوله وتوخالی مثل شما که از همه چی سردر میارید وبه خودتون اجازه میدین در مورد همه چیز و همه کس قضاوت کنی،لطفا از امام زمان مایه نذارین،دل امام زمان رو شما خوارج زمان پرخون میکنید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
اول از اینکه معنا ندارد که عکس هوری بهشتی برهنه باشد و یا غیر برهنه دوم اینکه عکسی که در واتیکان گرفته شده برهنه بوده بقیه عکسها فتو شاپه این فقط توجیه است که میشود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها