کد خبر: ۳۶۱۹۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۹     ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
حقیقت آن است که اوج تساهل و تسامح و غایت آزاداندیشی انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه‌ی آن تا حدی است که دشمنان کینه‌توز آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دچار دست پاچگی مضحکی کرد و همین باعث شد که بی آنکه حتی به ادامه‌ی بیانات رهبر هوشمند انقلاب توجه کنند راه نفوذی را در نظام جمهوری اسلامی ایران برای خود باز شده ببینند تا با این نفوذ بتوانند از درون به نظام ضربه‌ای وارد آورند و کینه‌های دیرینه برملا سازند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، گاهی برخی اندیشه‌ها، از چنان صلابتی برخوردار می‌شوند که عیب‌جویان هرچه به طریق کینه و عداوت خللی در آن می‌جویند، نمی‌یابند. این آرزو به دل ماندن البته در جایی بیش از پیش رخ می‌نمایاند که این کینه‌توزان در مسیر عیب‌جویی‌های خود، با نگاهی سطحی، در بیانات پیشرو و رهبرِ اندیشه‌ی مورد هجمه‌ی خود به خیال خود خللی می‌یابند. اینجا است که سرمست از این کشف، عنان از کف می‌دهند و با این سطحی‌نگری، آنچه که به زعم خود به کف آورده‌اند را بر سر هر کوی برزن فریاد می‌زنند؛ غافل از اینکه اندکی بعد، همین ذوق‌زدگی مایه‌ی رسوایی بیش از پیش آنان را فراهم می‌آورد چراکه هر خردمندی با قدری تأمل در جوانب همان بیانات به اوج صلابت آن گواهی می‌دهد و این نکته حقانیت بیش از پیش آن اندیشه راستین و نا حق بودن اندیشه‌های مخالفش را بیش از پیش نمایان می‌کند.

می‌توان به جرأت گفت این ویژگی جدال اندیشه‌های الهی و اندیشه‌های شیطانی است که اندیشه‌های شیطانی دائماً از همین نقطه‌ای که آن را نقطه‌ی قوت خود می پندارد، سرنگون می‌شود. وقتی اندیشه‌ی شیطانی نوح را به خاطر ساختن کشتی به استهزاء می‌کشید نمی‌دانست غرق شدن نزدیک است. به همین ترتیب بود وقتی که اندیشه‌ی شیطانی نمی‌دانست با آتش زدن ابراهیم برای او گلستان ساخت. همچنانکه اندیشه‌ی شیطانی باور نداشت طفلی که از وسط رودخانه گرفته شده همان موسی است که آب به پایه‌های سلطنت فرعون می‌اندازد. حتی نفوذی شیطان نیز باور نداشت که خود به جای عیسی به صلیب کشیده خواهد شد. به راستی اگر دقیق‌تر نگاه کنیم آنچه که در بالا گذشت تکرار همیشگی و قطعی تاریخ است.

وقتی به بیانات اخیر رهبری گرانقدر انقلاب اسلامی نگاه می‌کنیم باز هم همین چرخه‌ی قطعی تاریخ در مقابل چشمانمان نمود پیدا می‌کند و همین جا است که به داشتن چنین رهبری الهی افتخار می‌کنیم که تا این حد به فکر تأمین سعادت دنیا و آخرت شهروندان است. چندی پیش بود که رهبری معظم انقلاب در دیدار با مردم قم فرمودند: «من بارها این را قبلاً گفته‌ام -حالا چندبار یادم نیست- که حتّی آن کسانی که نظام را قبول ندارند، برای حفظ کشور، برای اعتبار کشور بیایند در انتخابات شرکت کنند.» همین باعث شد که دشمنان قسم‌خورده‌ی نظام باز هم با همان نگاهی سطحی به خیال خود سر مست از اینکه خللی در اندیشه‌ی پرصلابت انقلاب اسلامی یافته‌اند خود را آماده‌ی جنگی تمام عیار با این اندیشه‌ی الهی و اصیل نمایند. از همان لحظه بود که دشمنان داخلی و خارجی انقلاب و امام، تمام گوش‌ها را از این کلام پر نمودند که وقتی همه باید در انتخابات شرکت کنند یعنی هرگزینه‌ای با هر گرایشی -ولو گرایش‌های معاند با نظام مقدس جمهوری اسلامی- می‌تواند در انتخابات آتی، برگزیده شود. پروپاگاندای این دشمنان کینه‌توز تا بدانجا ادامه داشت که رهبری معظم انقلاب در سخنرانی بعدی خود در دیدار با مسئولان برگزاری انتخابات با یادآوری جملات حکیمانه‌ی خود تاکید فرمودند: «این سخن به معنای آن نیست که بخواهند کسانی که نظام را قبول ندارند به مجلس بفرستند.»

حقیقت آن است که اوج تساهل و تسامح و غایت آزاداندیشی انقلاب اسلامی و رهبر فرزانه‌ی آن تا حدی است که دشمنان کینه‌توز آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دچار دست پاچگی مضحکی کرد و همین باعث شد که بی آنکه حتی به ادامه‌ی بیانات رهبر هوشمند انقلاب توجه کنند راه نفوذی را در نظام جمهوری اسلامی ایران برای خود باز شده ببینند تا با این نفوذ بتوانند از درون به نظام ضربه‌ای وارد آورند و کینه‌های دیرینه برملا سازند. بی شک دعوت رهبر انقلاب از کسانی که ایشان یا حتی نظام را قبول ندارند نشانه‌ای از اوج آزاداندیشی تفکر انقلاب اسلامی و غایت تساهل و تسامح رهبری آن است که به جرأت می‌توان گفت سابقه‌ای از آن در هیچ یک از نظام‌های سیاسی غیر نظام جمهوری اسلام ایران نمی‌توان یافت، اما به تعبیر قرآن نمی‌توان «نؤمن ببعض» با این بیانات برخورد کرد و لازم است به ادامه‌ی بیانات ایشان نیز توجه نمود، آنجا که در ادامه‌ی تاکید خود به شرکت همگان، در انتخابات تصریح می‌فرمایند: «ممکن است کسی بنده را قبول نداشته باشد، عیبی ندارد امّا انتخابات مال رهبری نیست، مال ایران اسلامی است، مال نظام جمهوری اسلامی است. همه باید بیایند در انتخابات شرکت کنند؛ این موجب می‌شود که نظام جمهوری اسلامی تقویت بشود، پایداری آن و ماندگاری آن تأمین بشود، کشور در حصار امنیّت کامل باقی بماند -که خب بحمدالله امروز هست- این موجب می‌شود که ملّت ایران در چشم ملّت‌های دیگر آبرو پیدا کند و اعتبارش بالا برود؛ در چشم دشمنانش ابّهت پیدا کند ملّت ایران؛ انتخابات این است. بنابراین اصل انتخابات حضور مردم در پای صندوقهای رأی و رأی دادن آنها است. همه باید شرکت کنند؛ شرکت در انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی است، آبروی اسلام است، آبروی ملّت ایران است، آبروی کشور است.» به سادگی می‌توان با توجه به این فراز از سخنان رهبری دریافت که دعوت ایشان از همه‌ی مردم ایران(حتی کسانی که با ایشان یا نظام مخالفت دارند) شامل کسانی نیست که سعادت و سربلندی ایران نمی‌خواهند. ایشان به وضوح از کسانی دعوت می‌کنند که به امنیّت و ابّهت امروز ایران دلبستگی دارند و خواستار تداوم آن هستند. به این ترتیب آیا می‌توان کسانی که عمری در راستای نا امن کردن ایران و تضعیف جایگاه کشور تلاش نموده‌اند را مشمول این دعوت دانست؟ یقیناً گروه‌هایی که با تشویش اذهان یا با فتنه‌گری، به صورت فکری یا عملی امنیت ایران را باچالش مواجه نمودند مشمول چنین دعوتی برای هرگونه حضور در انتخابات نیستند. عقل و منطق ایجاب می‌کند که لاجرم کسانی که آرزوی ناامنی و تضعیف نظام را در دل می‌پرورانند مشمول این دعوت نباشند چراکه شرکت در انتخابات در جهت تقویت ابهت، سربلندی و امنیت ایران است و مخالفان این امنیت و سربلندی نه تنها غرضی برای کمک کردن به آن ندارند بلکه به عکس از تلاشی برای مخدوش نمودن آن فروگذاری نمی‌کنند. لذا دعوت برای شرکت در انتخابات آن هم در مرحله‌ی گزینش تنها شامل کسانی است که طرفدار افزایش قدرت ایران هستند. البته در مورد برگزیدگان بدیهی است که همچون هر نظام منطقی دیگری باید تنها کسانی به ساختار قدرت راه پیدا کنند که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعتقاد داشته باشند و این همان نکته‌ای است که به درستی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفت. این همان چرخه‌ای است که بار دیگر تکرار شد: اندیشه‌ی شیطانی باز هم با سطحی‌نگری به زعم خود خللی در اندیشه‌ی الهی یافت اما در نهایت دست‌مایه‌ای برای رسوایی بیش از پیش خود با بیان نمودن ادعایی خلاف عقل و منطق را فراهم آورد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها