کد خبر: ۳۶۲۴۷۰
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
شجونی :
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: شورای نگهبان مدیون امام نیست چون به گفته های ایشان عمل کرده این آقای هاشمی رفسنجانی است که مدیون امام است و روز به روز حرف‌هایی به ایشان نسبت می‌دهد که روح امام هم از آن خبر ندارد.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره شورای نگهبان، اظهار داشت: شورای نگهبان مدیون امام نیست چون به گفته های ایشان عمل کرده این آقای هاشمی رفسنجانی است که مدیون امام است و روز به روز حرف هایی به ایشان نسبت می دهد که روح امام هم از آن خبر ندارد.

وی همچنین در خصوص اظهارات هاشمی درباره رد صلاحیت سیدحسن خمینی، نوه حضرت امام (ره)، بیان داشت: نوه امام برای انتخابات نام نویسی کرده اما امتحان نداده است؛ آیا باید او برود و امتحان دهد یا امتحان بیاید به منزلش؟!

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در پایان با بیان اینکه ما به حضرت نوح بدهکاریم برای اینکه انسان ها و حیوانات را بر کشتی خود سوار کرد و نجات داد، خاطرنشان کرد: ما به حضرت نوح بدهکاریم نه به پسر حضرت نوح! نوه امام و یا فرزند امام برای ما عزیز و محترم هستند اما نه شورای نگهبان و نه ما به نوه امام بدهکار نیستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها