کد خبر: ۳۶۲۴۸۶
زمان انتشار: ۱۷:۲۹     ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
گشت امنیت اخلاقی پلیس با حضور در جشنواره فیلم فجر مودبانه، محترمانه و در کمال اقتدار با برخی از اهالی بدحجاب هنردوست و فرهنگی جامعه برخورد کرد؛ آن هم برخوردی از نوع یک تذکر ساده.

به گزارش پایگاه 598، حضور گشت امنیت اخلاقی در دومین روز جشنواره فیلم فجر –دیروز- خبری بود که به سرعت دست به دست شد.

برخوردی مودبانه و محترمانه در کمال اقتدار، رفتاری بود که ماموران پلیس از خود به نمایش گذاشتند؛ همان رفتاری که فرمانده ناجا در سخنان قبلی خود بر آن تاکید داشت.

حضور گشت امنیت اخلاقی در حوالی جشنواره فیلم فجر و در ایام‌الله جشن باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاید خبر قشنگی نباشد اما باید پرسید که چرا و چگونه به اینجا رسید.

... اگر همه چیز خوب بود و بر وفق مراد، حتما نیازی به حضور گشت ارشاد آن هم در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب و در جشنواره‌ای به نام و یاد «فجر» نبود؛ اما متاسفانه حضور و مانور بد حجابان و بد پوششان، ناجا را بر آن داشت تا به منظور صیانت و پاسداری از اهداف و آرمانهای انقلاب پا به میدان بگذارد.

حضور مردان و زنان پلیس با رفتار اسلامی و تذکرهایی برادرانه و خواهرانه از جمله ویژگی‌های بارز این دوره است؛ پلیس در این دوره دستگیری ندارد، فقط به تذکر بسنده می‌کند چرا که «اهالی هنردوست و فرهنگی جامعه» یک «تذکر» را می‌فهمند و نیازی به دیگر اعمال باقی نمی‌گذارند.

ای کاش برخی اهالی فرهنگ دوست، قدری بیشتر به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب‌مان پایبند می‌ماندند.


 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
۸
۶
فیلم فجر /جشنواره فیلم فجر /دهه فجر انقلاب اسلامی/آرمان امام و شهدا/زنده باد فرش قرمز /هورا جشنواره کن /هورا اسکار /هورا گلدن گلوب/هنر مند انطرف آب پشت صحنه با جلوی دوربینش فرقی نداره شما از کی الگو میگیرید که اسم جشنواره میشه این و رلی رسمش میشه یه چیزه دیگه....ای بابا دلت پاک باشه
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۸ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
۱۱
۱۹
مظهر تضاد روش های توسعه فرهنگی در کشور انقلابی. آیا تا کنون روش گشت موثر بوده؟ راستی مامورین گشت تا چه حد رطب نخورده اند؟!
پاسخ
وطن فروش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۲۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
آقا این راه جواب نمیده .به محمد جواب نمیده .ازروزی که مشکل حجاب فوکول بود داریم همین نسخه رو تجویز میکنیم و حال مریض اینقدر بد شده که یه جوراب نازک تنش میکنه و.............همه چیش مشخصه . خدا نگذره از مبدع این طرحهای خرکی .قطعا نه میدونه اسلام چیه نه حجاب نه انسان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
تا دنيا دنياست درگيري هست مگر بزه هاي ديگر كه در طول تاريخ همه حكومت ها با آن ها برخورد كرده و مي كنند ، از بين رفته اند ؟ مثلا دزدي رو كدوم دولت باهاش برخورد نمي كنه ؟ همين طور كلاه برداري ، رشوه خواري و ... ؟ پس بفرماييد همه نهاداي امنيتي و انتظامي و قضايي رو تعطيل كنند چون بعد از هزاران سال همچنان اين خلاف ها وجود دارد و هر روز هم مدرنتر مي شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
ما حق متهم كردن ديگران نداريم وانگهي برخلاف آنچه مشهور است كه شرط امر به معروف و نهي از منكر درستكاري آمر و ناهيست اما واقعيت اين گونه نيست حتي در موردي كه اقدام مي كنند مسله 20 از القول في شرايطهما از كتاب الامربالمعروف و النهي عن المنكر از جلد اول تحرير الوسيله امام خميني رضوان الله تعالي عليه . اما تاثير هم اگر ماموري خود مبتلا به بزهي بود و ماموريتش هم در جايي باشد كه ديگران نمي شناسندش و بالطبع امر يا نهيش تاثير گذار است وجوب انجام وظيفه سر جاي خودش باقيست . خلاصه ابتلاي فردي به گناهي ، سلب مسئوليت ، نسبت به نهي از ارتكاب آن ، توسط ديگران نمي كند البته در صورت وجود شرايط ديگر .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۸ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
۸
۵
یک سوال اساسی با برخورد کنندگان و اونهایی که به مزاجشان خوش نمی آید ؟؟؟؟ اگر راست میگویید جشنواره را کلا جمع و تعطیلش کنید !!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۰ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
راه اصلاح است نه حذف . به مزاج شما مي خورد ؟! يعني شما در غيرت دچار مشكليد ؟ زنان جامعه رو ناموس خودتون نمي دونيد ؟ امنيت اخلاقي جامعه خوب نيست ؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۰۵ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
۶
۵
حفاظت از امنیت اخلاقی جامعه اگر مهمتر از حفاظت مالی و جانی مردم نباشد کمتر نیست . اگر خسارت مالی و جانی باشد قابل جبران است اما خسارتی که اخلاق اسلامی جامعه را هدف قرار میدهد باید سالها برای جبران ان وقت گذاشت و هزینه کرد انهم اگر جواب دهد .
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۳ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۴
۱۲
۶
این لاابالی های بی ایمان مملکت ما را به فساد کشانده اند شرم وحیا هم نمیکنند با این حجاب ظاهر میشوند شرمتان باد خجالت بکشید از خدا بترسید جواب خدا را چه می دهید چرا با حق مخالفید و از باطل دفاع میکنید
پاسخ
نیما1369
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۵۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
۱۱
۷
بیچاره اسم فجرانقلاب که براین جشنواره گذاشته شده،به همه چی شبیه بجز اسمش،
هنرمند در تراز انقلابم آرزوست.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۶ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
۵
۱۰
این بدحجابها که خودشان را برای دیگران نمایش می دهند، چه نیازی است که چهره شان را مخفی می کنید؟!!
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
نبايد در تحريك جنسي را باز گذاشت بي ارزشي اين گونه حركات و صاحبانشان مجوز كم اهميت دانستن آثار اغوايي آنها نيست
بصيرت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
۸
۴
اينان تافته جدا بافته اند، البته زماني كه بازيگران هنرمند نما، لخت و عريان مقابل دوربين هاي صدا و سيما قرار مي گيرند و با وقاحت در پيش چشم مسئولين اين مملكت عكس يادگاري مي گيرند، ديگر چه مي توان گفت!!!!!!!!گشت ارشاد هم فقط براي مردم بيچاره اختراع شده است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
صدا و سيما رو خوب گفتيد و يكي از مشلات عمده كم كاري و بدكاري صدا و سيماست با كمال تاسف
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۴
۵
۹
اینها منافقین فرهنگی هستند
پاسخ
ناشناس
SWEDEN
۰۸:۳۱ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
۴
۱
چی چیز بی حیایی و بی عیرتی می آورد؟
مال حرام. ربای بانکی. شغل های کسب شده از راه پارتی بازی. ندادن وهوهات شرعی مثل خمس.

والله اروپاییها هم تا قبل از گسترش بانکها با حجاب بودند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۹ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
۳
۱
خدا لعنت کند آن مسؤولانی را که از ابتدای انقلاب می توانستند جلوی فرهنگ های مبتذل را بگیرند ولی مسامحه کردند تا کار به این جا رسید ... و نیز مسؤولانی که الآن می توانند کاری کنند ولی مسامحه می کنند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
۳
۲
چرا صورت مأمورها رو محو کردن؟ مگه مشگلی دارن؟ به قانون عمل می کنن دیگه.
پاسخ
ناشناس
-
۰۹:۴۷ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
۰
۱
مشکل عقب بودن مسئولین فرهنگی ما ازکارهای فرهنگی انوره آبه ، که الان دیگه جواب نمیده باید منتظر بدتر از اینها باشیم
پاسخ
ناشناس
CZECH REPUBLIC
۱۸:۰۰ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
۱
۱
آفرین بر غیرت گشت امنیت اخلاقی که به آن بی غیرتهای جشنواره درس خوبی میدادند.
پاسخ
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۴ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
۱
۱
بایدباکسانی که همه ارزشهای انسانی را که یکی عفت خانمهاست را خدشه دارمیکنند وباعث تحریک احساسات جوانی جوانان میشوند حداقل تذکری داده شودتا فرقی بین کشور اسلامی وغیر اسلامی باشدمخصوصا خانمهایی که واقعا یک طوری رایگان بدن خودراعرضه میکنند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها