کد خبر: ۳۶۳۶۹
زمان انتشار: ۰۱:۳۱     ۰۴ بهمن ۱۳۹۰

در پی بهبودی بیماری حضرت آیت الله مظاهری و بازگشت به اصفهان تشكل‌هاي دانشجويي شهر اصفهان و شورای مرکزی تشکل رویش نیروهای انقلاب اسلامی این استان نامه‌هایی جداگانه  خطاب به این مرجع تقلید نوشتند.

پی از این حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی نامه‌ای خطاب به آیت الله مظاهری و مردم اصفهان نگاشته بود.
 
به گزارش رویش نیوز متن کامل این دو نامه به شرح زیر است:
 
وَلاَ تَقْفُ مَا لَیْسَ لَکَ بِهِ عِلْمٌ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ کُلُّ أُولئِکَ کَانَ عَنْهُ مَسْؤُولاً
 
محضر مبارک حضرت آیت­الله العظمی مظاهری(مدظلّه العالی)
 
سلام عليكم؛
 
خبر نگران کننده بیماری سردار ولایت موجبات محنت فراوان و طلب شفاي عاجل از درگاه یگانه هستی بخش بود که به حمدالله با بازگشت حضرتعالی به شهر خود نویدبخش رجوع برکت و عنایت بیش از پیش حضرت حق به این خطه خواهد بود.
 
نشاید محنت محبان و شاگردان حضرتعالی در فقدان حضور پدرانه و گرمتان در استان که بیشک هر آنچه داریم از برکت عنایت خداوند به جنابعالی و امثالکم است. امروز حضور عالمان و دانشمندان و اساتید ولایی در خطه‌های گوناگون نشان از ارزش گذاری دین مبین اسلام است به علم و البته مهر باطلی بر ادعای بدخواهان اسلام که این آیین عزیزتر از ناموس را مانع رشد علمی می‌دانند. قطعا این فرصت و عنایت کم نظیر در اصفهان از سوی مدافعان بصیر صراط مستقیم ولایت به دست فراموشی سپرده نخواهد شد. إنشاءالله!
 
عمر و جوانیمان نثار لحظه‌ای حیات جسمی و فکری ولایت و سربازان راستین ایشان.
 
السلام علی عباد الله الصالحین
 
بسيج دانشجويي دانشگاه اصفهان، جامعه اسلامي دانشجوبان دانشگاه صنعتي اصفهان، جامعه اسلامي دانشجوبان دانشگاه اصفهان و علوم پزشكي اصفهان، انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه اصفهان، بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي اصفهان، جامعه اسلامي دانشجوبان دانشكده فني مهاجر اصفهان، جامعه اسلامي دانشجوبان دانشگاه هنر اصفهان
 
محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی مظاهری (مد ظله العالی)
 
مرجع عالیقدر تشیع و زعیم حوزه علمیه اصفهان
 
سلام علیکم؛
 
خداوند منان را شاکریم که به حمدالله کسالت حضرتعالی رو به بهبود است و چه خبری خوش تر و پر برکت تر از این خبر برای مردم اصفهان، که طوبای فقاهت مذهبشان، یادگار علمی امام خمینی شان و نازل منزل ولایت فقیه در شهرشان سلامتی خویش را باز یافته و مردم این ولایت می توانند کماکان عطر معنویت انقلابی را از وجود حضرتعالی استشمام کنند و بدان هدایت شوند.
 
فرزندان شما در تشکل رویش نیروهای انقلاب اسلامی، با تمام وجود و البته به اندازه ذره ایی و کمتر از ذره ایی، قدردان این نعمت بزرگ حق تعالی خواهند بود و معبودشان را به جهت نعمت حضور پربرکت حضرتعالی در بینشان شکر می کنند و امیدوارند بتوانند بیش از پیش وجود پر فیض شما را قدر بدانند. ان شاالله.
 
بیش از این اوقات شریف و نورانی آن جناب را مکدر نکرده و از حضرتعالی طلب عاقبت بخیری برای همه مومنین و مخصوصا مردم اصفهان را خواستاریم.
 
و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته
 
فرزندان انقلابی شما
 
تشکل رویش نیروهای انقلاب اسلامی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها