کد خبر: ۳۶۴۱۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
یونسی:
دستیار ویژه رئیس‌جمهور همچنین به فتنه سال ۸۸ نیز اشاره کرده است. او گفته که "در سال۸۸ نیز اصلاح‌طلبان با نوعی بردباری سیاسی می‌توانستند از بسیاری از آسیب‌هایی که نظام و جریان اصلاحات با آن مواجه شد جلوگیری کنند."

به گزارش پایگاه 598، حجت الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهوئر در گفتگویی با روزنامه اصلاح‌طلب آرمان امروز٬ به آْیب زدن اصلاح‌طلبان به نظام در فتنه 88 اشاره کرده است.

او با بیان اینکه «اصلاح‌طلبان هزینه زیادی برای تندروی‌های برخی از بخش‌های خود پرداخت کرده‌اند» به مجلس ششم اشاره کرد و افزود: مجلس ششم با اینکه مجلسی قوی بود اما نباید برای حاکمیت نگرانی و تشویش ایجاد می‌کرد. وارد شدن این مجلس به برخی مسائل کلی نظام به هیچ عنوان به مصلحت نبود.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور همچنین به فتنه سال 88 نیز اشاره کرده است. او گفته که "در سال88 نیز اصلاح‌طلبان با نوعی بردباری سیاسی می‌توانستند از بسیاری از آسیب‌هایی که نظام و جریان اصلاحات با آن مواجه شد جلوگیری کنند."

یونسی درباره ریاست مجلس دهم نیز از تمایل اصلاح‌طلبان برای ریاست لاریجانی بر مجلس گفته و تلویحا از عارف خواسته که به نفع لاریجانی از نامزدی ریاست مجلس کناره‌گیری کند. او افزوده "بنده معتقدم قطعا همکاری میان آقای عارف و لاریجانی در مجلس آتی خواهد بود. به نظر من به همان دلیل که مصلحت بود آقای عارف به سود آقای روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری کناره‌گیری کند در مجلس دهم نیز مصالح اصلاح‌طلبی و مجلس را در ارتباط با مدیریت آن در اولویت قرار خواهند داد."

دستیار ویژه رئیس‌جمهور معتقد است که "آقای لاریجانی در شرایط کنونی نیز در حال ایفای یک نقش تاریخی برای جریان اصلاحات و کشور است. مهم‌ترین خدمت علی لاریجانی به کشور و جریان‌های سیاسی در مجلس نهم حمایت از تصویب برجام بود. این کار را هیچ اصلاح‌طلبی نمی‌توانست به خوبی و تاثیرگذاری علی لاریجانی انجام دهد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۲۶ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۴
۰
۰
مهمتر اینه که اونهایی هم که از احمدی نژاد حمایت کردن به مردم و کشور آسیب زدن . جبران کدامش سخت تره .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها